משימה של אחדות

משימה של אחדות

עם ישראל היקר,
הנה אנחנו כאן שוב, בתקשור נוסף, לא הרבה זמן אחרי הקודם.

אמרנו לכם שהכוח שלכם הוא האחדות והאהבה ביניכם וכעת זה נכון יותר מתמיד.

כאשר מתרחש אירוע חירום, לאהבה ולנקודות ההשקה ביניכם, שבדרך כלל מסתתרות תחת מחלוקות – יש הזדמנות לצוף אל פני השטח. האהבה הזו היא הדבק שמדביק משפחה של נשמות בעלות שיעור משמעותי משותף ומאתגר. קיומה של אהבה זו הוא ברירת מחדל, בלעדיה שיעורים כה מאתגרים לא היו צולחים מכיוון שהנשמות היו מוותרות מראש על המאבק. האהבה הזו היא מה שמותיר אתכם יחד ברגעים הקשים, כשאתם שמים את המחלוקות בצד ומתפנים לסייע אחד לשני.

השיעור המשותף שלכם הולך רחוק ועמוק יותר מרק הרחבת האהבה ביניכם, הוא הולך למקום של זהות עצמית. נדמה לכם כאילו עליכם להתמקד באויבים מבחוץ, ואכן יש צורך לפעול בהתאם למתרחש, אך המאבק האמיתי כאן הוא על זהותכם והדרך בה היא תקבל ביטוי במציאות, כיחידים וכעם.

אתם נותנים שמות רבים לאויבכם, כל אחד בהתאם לאמונותיו ותפיסותיו, אך השיעור הוא זהה. אם תצליחו להזיז את הזרקור פנימה במקום החוצה, יהיה לכם קל יותר לראות שהמאבק המכריע שמתרחש כעת הוא המאבק ביניכם.

לא נועדתם 'לנצח' את האחים שלכם, את בני עמכם הנמצאים בצד המנוגד כביכול לתפיסת החיים שלכם, כי אם ללמוד לשתף איתם פעולה על ידי מציאת מכנה משותף. שיתוף פעולה זה הוא מה שיהפוך אתכם לעם החזק, פיזית ורוחנית, שאתם יכולים להיות. נועדתם לאזן זה את זה באמצעות קירוב הקצוות אל מרכז הלב שלכם. הניסיון להילחם בקיומו של השני מוליד מציאות קשה שמחייבת אתכם ללמוד לפעול יחד. במציאות זו, שמות האויבים שלכם פחות חשוב מהדרך בה תבחרו להתמודד מולם.

שיעור הזהות העצמית שלכם הוא שיעור של עיצוב אופי הטריטוריה בה אתם חיים. האופי הזה יהיה מבוסס על מערכת היחסים שלכם עם עצמכם, יותר מאשר על מערכת היחסים שלכם עם הבחוץ. הבחוץ משחק את תפקידו במשחק ההתפחות שלכם, וגם אתם בשלו, אך האמונה שלכם שהוא האויב האמיתי ולכן שם הפתרון – היא אשליה זמנית ופתרון שטחי לסיפור האמיתי, שהוא אתם.

איזו מערכת יחסים אתם מעוניינים ליצור בינכם לבין עצמיכם?
אילו מאפיינים תרצו שהטריטוריה הגיאוגרפית המשותפת שלכם תקיים והאם תהיו מסוגלים להגיע לעמק השווה?
אילו פעולות תוכלו לבצע בפועל בכדי לחזק את הליבה המשותפת שלכם, וכך לעמוד איתנים מול אויבים חיצוניים?
האם תוכלו לראות את הנשמה האוהבת בעיניי אחיכם למסע ולהבין שלא הפרדה – אלא אחדות – היא הכוח שלכם?

הסיפור שלכם הוא ייחודי והוא שלכם. הוא מלא בקצוות כואבים ובתעצומות נפש שלא כל עם היה עומד בהם. נועדתם לנצח את האתגר יחדיו ולא בנפרד. הביחד שלכם הוא גם מקור הכוח שלכם מול אויבים מבחוץ, אך ברגע שתתחילו ליישמו אתם תגלו שהבחוץ מגיב בהתאם.

דברים סביבכם תמיד משתנים כאשר אתם משתנים. חוקי הפעולה על כדור הארץ הם כאלה שכל התרחשות היא תולדה של התרחשות קודמת. המשמעות של זה היא שיש לכם כוח עצום בידיים ליצירת המציאות שלכם.

זהו הזמן שלכם להתחיל לפעול ולא לחכות שמישהו יעשה בשבילכם את העבודה. נסחו לכם מטרות משותפות ובנו תוכנית פעולה, תוך כדי שאתם זוכרים את המטרה המשותפת. ותרו על ההבדלים הסמנטיים מכיוון שהם פחות משנים למטרה עצמה. שחררו את הרצון לשנות את האדם שמולכם ובמקום זאת בדקו איפה אתם יכולים ללכת לקראתו, כך שנקודות השקה נוספות וחדשות יוכלו להיווצר.

כל נקודת השקה היא נקודה של כוח, הן בהיבט הפיזי והן הרוחני. זוהי מציאות אמיתית שתוליד מציאות אמיתית נוספת, המשימה שלכם היא להפוך מציאויות אלו לממשיות.

אם אתם תוהים כעת מה אתם יכולים לעשות כדי להתחיל להפוך מציאות חלום לממשות, שאלו את עצמכם:
במה אני טוב? כיצד אני יכול לסייע ליצירה וחיזוק של נקודות ההשקה בינינו? אילו כלים יש לי שאני יכול להשתמש בהם כבר עכשיו למימוש המציאות הזו?

לכל אחד ואחת מכם יש תפקיד בסיפור ההתפתחות המשותף שלכם, והסיפורים האישיים שלכם תמיד מעורבבים עם הסיפור הקולקטיבי. הכל עובד בשיתוף פעולה מופלא. אתם חזקים יותר משאי פעם תוכלו לדמיין, וחלק מתפקידנו הוא לומר לכם זאת.

הינכם אהובים ומלווים בכל רגע ורגע. אתם מלווים כקולקטיב, באינספור שומרי אור ומדריכים אוהבים, ואתם מלווים ברמה האישית. כל אחד ואחת מכם מלווה בנשמות אוהבות, ישויות אור שבאות לסייע ומורים שמעודדים אתכם מבלי שתוכלו לשמוע, אבל כן להרגיש.

יקרה אשר יקרה לגופכם הפיזי – רוחכם נותרת שלמה והיא נצחית.

אוהבים אתכם מאוד ונמצאים כאן תמיד כדי לתמוך, וכדי לאסוף את תפילותיכם לאור גדול של אהבה, שיסייע לכם בהמשך המסע.

התפללו ופעלו.

מדריכי האור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *