משימה של אהבה

משימה של אהבה

עם ישראל היקר, אנו מדברים אליכם שוב, אך ורק ממקום של אהבה שאינה מוגבלת והערכה אינסופית על המסע המופלא שלכם.

אנו יודעים שאלה הם ימים של בלבול עמוק ושרבים מכם מרגישים כאילו האדמה המוכרת עליה אתם חיים מתערערת ומשנה את פניה. אנו יכולים להבטיח לכם שהיא אכן משתנה, אך שינוי אינו בהכרח דבר שלילי, שינוי הוא חלק מבורך במסע שלכם על כדור הארץ.

נדמה לכם כאילו דו קיום הוא הדבר הרחוק ביותר מכם עכשיו, אך למעשה ההפך הוא הנכון. התבוננו היטב על עשורי השנים בהן חייתם יחד מאז התאספתם מכל קצוות העולם לתקומתה של מדינה חדשה. ראו איזו התפתחות עשיתם ואיזו למידה עשו שכניכם. הביטו על האנשים שגרים לידכם, שעובדים אתכם, שנותנים לכם שירות או אתם להם, ושאלו את עצמכם, האם אלה אנשים טובים?

הפנו את השאלה ללבכם מכיוון שהוא יתן לכם את התשובה האמיתית. לא תהליך מחשבה שכלי יספק לכם תשובות, תהליך זה מושפע מפחדים ושכנוע עצמי, אבל הלב שלכם יודע את האמת.

העם שלכם חווה כרגע פילוג בוטה, פילוג שהיה קיים מתקומת המדינה ונראה שהפך קיצוני יותר היום, אך הדברים הם הפוכים לחלוטין. הינכם היום בעלי יכולת גדולה מתמיד לאזן אחד את השני ולחיות אחד לצד השני, מתוך כבוד של זה כלפי זה והבנה שכל אחד ואחד מכם זכאי לאמונתו.

הקצוות בתוככם מושכים אל שני כיוונים מנוגדים ולשניהם יש מטרה, אתם מאזנים אחד את השני, משלימים אחד את השני ולומדים האחד מהשני – כל עוד אינכם מנסים לכפות שינוי האחד על השני. אינכם יכולים להגשים אחדות אם אתם ניגשים זה אל זה באמצעות לבישת מסכה, מפני שכוונה סופה להתגלות. האמת והאהבה הן הכוח שלכם ולא המדון או גסות הרוח, מכיוון שהנכם אחים באמת. אינכם סתם אחים למיקום גאוגרפי, אתם אחים להיסטוריה ואחים להתפתחות משותפת ארוכת שנים. מים רבים לא יוכלו לכבות את האהבה השוכנת בתוככם כלפי אחיכם למסע המיוחד הזה, בו כולכם בחרתם לקחת חלק מתוך ידיעה שתהיה לכם עבודת חיים משותפת.

הרפסודה המתנדנדת עליה כולכם עומדים, לא תוכל להישאר יציבה אם צד אחד ימשוך בחבל חזק יותר מהשני. כדי להשיג יציבות עליכם להתבונן האחד על השני ולתאם את הפעולות. אינכם יכולים לצפות למשוך בחבל מבלי להתבונן על עיני אחיכם שאוחז בו מהצד השני של הרפסודה, התנהלות כזו תוביל להתהפכות של הרפסודה כולה.

אך אל לכם לפחד מהתהפכות הרפסודה מכיוון שהיא נועדה להיוותר יציבה. היא עומדת עוד להתנדנד רבות, אך אלו הן תנועות של התייצבות. יש לכם את כל הכלים הדרושים כדי לייצב את הרפסודה המשותפת שלכם אך הנכם חופשיים בכל רגע נתון, כל אחד ואחד מכם, לבחור את הקצב, הכמות ועוצמת הטלטלות שיתרחשו עד להתייצבות זו.

אהבה היא הכוח שלכם מכיוון שהנכם חלק מאותו השלם. ככל שתסכימו להכיר בכך ולתת לאהבה הזו מקום, כך תיטיבו לשתף פעולה בייצוב הרפסודה.

אתם הכוח האמיתי שיקבע מה יתרחש על האדמה עליה אתם חיים יחד היום. אתם הכוח שהתקבץ לו יחדיו מכל קצוות העולם כדי ליישם משימה זו בדיוק. זוהי משימה שרק לב שעבר את עוצמת הכאב שלבכם עבר יהיה בכוחו לעמוד בה, מכיוון שכעוצמת הכאב – כן היא עוצמת האהבה. ועוצמה זו קיימת ונוכחת בכם הרבה יותר ממה שנדמה לכם.

השילו מסכות ולבשו את פניכם האמיתיות. זוהי האמת שמקורה בלב ולא בראש, האמת הפנימית הזו שיודעת שמחלוקת היא רעש הרקע למנגינה האמיתית של האהבה. אינכם צריכים להיות זהים על פני השטח כדי לאהוב, לבבותיכם דומים יותר ממה שאי פעם תוכלו לדמיין.

אוהבים אתכם מאוד, מלווים אתכם ונמצאים לצדכם בכל רגע ורגע,

מדריכי האור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *