חופש הבחירה המודעת – אמצעי לבריאת מציאות

חופש הבחירה המודעת – אמצעי לבריאת מציאות.

עם ישראל היקר.

מה אם היינו אומרים לכם שישנה תוכנית רוחנית שלמה בשבילכם? תוכנית אשר אתם לקחתם חלק בתכנונה וכעת אתם בעיצומו של היישום שלה?

כדי שנוכל לדבר יותר לעומק על תוכנית זו, עלינו להבין קודם את מהות העתיד.

העתיד הוא החלק בעולם שלכם שבנוי על הסתברויות. המשמעות היא שבתוך תכניות שנקבעו מראש קיימת בו זמנית יכולת בחירה. מכיוון שכך, לא תוכלו לדעת באופן חד משמעי את שעתיד להתרחש, אך כן תוכלו לדעת תוצאה בתמונה הגדולה. ניתן לדעת תוצאות בתמונה הגדולה מכיוון שתוצאות הן תמיד לטובתכם העליונה, וטובתכם העליונה תמיד עובדת בשירות התפתחות הנשמה שלכם, כקולקטיב וכפרטים. כלומר, התוצאה תמיד תהיה חיובית מבחינת התפתחות הנשמה שלכם והיא תמיד תשרת את רצונכם הגבוה, הן כקולקטיב והן וכפרטים.

מכיוון שכך, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שדברים מתרחשים כפי שהם אמורים, ושגם בשיא החשכה – אתם למעשה תמיד צועדים במסלול מואר.

ההתפתחות והדרכים לה הן אינסופיות, וכך גם אפשרויות הבחירה. עם זאת, כאשר הנכם נמצאים במצב נתון, בתוך מסגרת מסוימת של זמן ומרחב, הבחירה תהיה מוגבלת לתנאים של אותה הסיטואציה. מדובר בתנאים שחלקם נקבעו מראש וחלקם נוצרו תוך כדי תהליך, מכיוון שחופש הבחירה שלכם יכול להטות את כיוון הדברים.

בכל רגע נתון ישנו גרף הסתברויות עם אחוזים שמתשנים בהתאם לבחירות שלכם, כאשר בדרך כלל יהיו מספר הסתברויות שלהן הסיכוי הגדול ביותר להתרחש – בהתאם לתכנית שנקבעה מראש, בהתאם לבחירות שנעשו עד לאותו רגע, ובהתאם לבחירות שיעשו מאותו הרגע.

למרות שהתוצאה תמיד תהיה טובתכם העליונה בשירות התפתחות הנשמה, הדרך אליה עשויה להיות מאתגרת יותר או מאתגרת פחות.

בתוכנית ההתפתחות הנוכחית שלכם הינכם עובדים על נושא של זהות, ולכן התוצאה תהיה גיבוש של זהות, יחד עם התנאים והתוצאות הנלוות לכך. יהיה עליכם למצוא תשובות לשאלות מאתגרות, כמו מי אתם בתור עם ומי אתם בתור אינדיבידואלים המשתייכים לעם הזה. האתגר החבוי בשאלות הללו קשור ישירות לאתגר האחדות שלכם.

אמרנו לכם שהאחדות ביניכם היא העבודה המשמעותית שלכם בימים אלו. המסר הזה ימשיך להיות רלוונטי עוד זמן ניכר ולכן חשוב שתמשיכו להחזיק אותו בליבכם. כאשר יגיע הזמן לשלב הבא – אתם תדעו.

כרגע, האחדות שלכם היא הדבר הקריטי ביותר. הנכם מתמודדים ועתידים להתמודד עם כוחות מכמה כיוונים בו זמנית. כבר כעת אתם יכולים להרגיש ולהיות מודעים לכך שיש יותר מנקודה אחת שהתערערה בבסיס הקרקע שלכם. עם זאת, ההתמודדות עם התערערות של נקודות מרובות בקרקע מסתכמת כרגע באותו פתרון בסיסי – אחדות.

יצירה, הרחבה והגברה של האחדות הזו, הן למעשה מה שיסייע לכם עם שיעור הזהות שלכם. יישום האחדות לאורך זמן וחיזוק הזהות שלכם עד לרמה שתוכלו לנסח אותה באופן ברור, הוא מה שיביא אתכם לשלב הבא של השיעור, בו בעצם כבר תוכלו להתמודד עם כל כוח חיצוני שמנסה לערער אתכם ביתר קלות.

כרגע אתם נמצאים בשלב יצירת האחדות, והוא כאמור חשוב מאין כמותו. הדגישו את נקודות ההשקה ביניכם ואפשרו לנקודות השקה נוספות להיווצר. עוד ועוד ועוד. אל תחכו שמקרה חירום חיצוני יאלץ אתכם לכך. אתם יכולים לבחור לעשות כך עוד לפני התהוותם של מקרי קיצון, זו משמעותה של בחירה חופשית. יש לכם יכולת לשחק עם גרף ההסתברויות ולהטות את המשקל לכיוון ההסתברויות הרצויות לכם. לא תמיד אתם תקבלו בדיוק את התסריט הספציפי אליו השתוקקתם, מכיוון שאינכם יכולים לראות מנקודת מבטכם את התוכנית השלמה, אך תמיד יש לכם כוח השפעה ויכולת בחירה שמשפיעות ישירות על המתרחש. אתם בוראים מציאות בכל רגע נתון, גם כאשר אינכם רואים או מבינים כיצד עובדים כל חלקי הפאזל.

ימים מאתגרים עוד לפניכם, ובו זמנית הסתברויות העתיד אינן מוחלטות. עליכם לדעת שיש לכם כוח עצום. אתם התגשמות האלוהות בתוך גוף פיזי ומכיוון שכך – אתם הבוראים.

קחו את המושכות ובחרו באופן מודע את הכיוון ואת החזון אותו תרצו ליישם – אך עשו זאת ביחד. תנו לתהליך האחדות להתרחש. השקיעו בו סבלנות, רוך ואהבה, יחד עם נחישות והפנמת הכוח האלוהי שלכם, כוח הבריאה.

היו ערים לאחדות שכבר הצלחתם להשיג. ראו את שיתופי הפעולה והעזרה ההדדית, ראו כיצד בתוך זמן קצר בניתם בסיס של אחדות ופעולה משותפת. הבסיס הזה נבנה והתממש בעקבות חופש הבחירה שלכם, של כל אחד ואחת מכם.
שיתוף הפעולה הזה היה רק בגדר הסתברות, אתם אלה שבחרתם שההסתברות הספציפית הזו תתממש ולא אחרת. וכאשר אתם מבצעים בחירה מודעת באופן קולקטיבי, הכוח שלכם להטות הסתברות לכיוון התממשות במציאות הפיזית – הוא אפילו גדול יותר.

אנו יודעים שהשיעורים על כדור הארץ עשויים להיות בעלי אופי קשה ביותר. אתם נמצאים במימד שבו חופש הבחירה הוא כה גדול, עד שיש לבני האדם את האופציה לממש מנעד עצום של סוגי חוויות שונות. כאשר אתם מודעים לחופש הבחירה הזה ולכך שהוא למעשה נועד לשמש אתכם לבריאת מציאות, אתם הופכים אותו ליתרון הגדול ביותר שלכם.

אוהבים אתכם מאוד, מעריכים אתכם עד אין קץ וממשיכים ללוות אתכם בכל רגע ורגע,

מדריכי האור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *