'נחת' – בית קפה על כיכר דיזנגוף

השבת אני ועופר חיפשנו מקום נחמד לשבת ולעבוד בו עם המחשב, אז החלטנו ללכת לנסות את בית הקפה שנקרא "נחת". "נחת" נמצאים ממש על כיכר דיזנגוף, ברחוב ריינס 1. יצא לי לראות ביקורות טובות בנוגע לקפה המשובח שלהם ופעמים רבות עברתי לידם אך מעולם לא נכנסתי.

הגענו בסביבות הצהריים והיה די מלא, למזלינו התפנה לנו מקום מושלם בפנים.

הזמנו שני כריכים. אני אכלתי כריך שנקרא 'פאניני גואה' (39 ש"ח) עם ממרח הודי פיקנטי, מוצרלה של טבע האדם, כרובית ורוקט, היה מעולה ממש ונהניתי מכל ביס. עופר אכל כריך עשיר שנקרא 'פאניני פורטובלו' בתוספת גבינה טבעונית (45 ש"ח) עם פטריות, היה לו גם טעים. אחר כך הזמנתי לי 'תה קר ורוד' (12 ש"ח), משקה פירות מצויין בטעמו שמזכיר את הסוכריות השחורות בטעם אבטיח שהיה פעם בקצה של ארטיק קרח. אחרי שעבדתי כמה זמן לקחתי לי שוקו חם (16 ש"ח) על אבקה פרווה ועופר שתה הפוך סויה (15 ש"ח).

התפריט במקום יחסית מצומצם והוא כולל כריכים חמים וקרים, סלטים, קינוח ושתיה. אנשים רבים ישבו עם לפטופ או לימודים. אתם יכולים לחטוף פה משהו מהיר בדרך או להתנחל זמן רב, אנחנו ישבנו לנו שם שעות בנעימים ותפוקת העבודה היתה מצויינת 😉 .

המקום נקי והשירות אדיב. מצא חן בעיניי שהם בחרו בגבינה האיכותית של טבע האדם ולא בגבינה תעשייתית זולה. בנוסף, לאחרונה כל מקום ששאלתי בו לגבי אבקת השוקו התשובה היתה שהיא חלבית, סוף סוף יכולתי להנות משוקו חמים גם במקום שהוא לא טבעוני. השירותים דרך אגב היו מצוחצחים להפליא.

קישור לאתר של 'נחת קפה'

https://www.nahatcafe.com/

קישור לעמוד הפייסבוק של 'נחת קפה'

https://www.facebook.com/Nachatcafe/

 

כריך 'פאניני פורטובלו'

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *