בראו לכם חיים

~ בראו לכם חיים ~
כאשר מגיעים אתגרים המאיימים על הקיום שלכם, בין אם הם אמיתיים או מדומים, המערכת שלכם מקבלת זעזוע והזעזוע עשוי לגרום לשתי אפשרויות תגובה אינסטנקטיביות: האחת היא פעולת התנגדות, אליה עשויים להתלוות כעס, זעם, מוטיבציה לפעולה, ביטוי אקטיבי, רגשות שנקרא להם רגשות אדומים. השניה היא בהלה, פחד, כניעה, זהירות, הססנות, הכחשה או ניתוק, לאלה נקרא רגשות כחולים.

אנו רוצים להזמין אתכם להתנסות באפשרות שלישית.
אפשרות זו היא העצמה של כוח החיים המניע אתכם לפעולה מתוכננת ושקולה, המתבצעת מתוך שמחה – מצב תודעתי שנגדיר אותו כסגול.

הדחף הטבעי הוא לגלוש אל הצבע האדום או הכחול, אל ההתכנסות, הכניעה, הניתוק, זהירות היתר או ההכחשה, או לחילופין אל הזעם, הכעס, הרצון להתגונן או לפעול באופן אקטיבי ולהרעיד את העולם. שני אלה עלולים להוביל אתכם למקומות שהם למעשה לא מה שבאמת רציתם להשיג.
סיפור ההתפתחות הנוכחי מבקש מכם דרך אחרת, דרך חדשה.

הגוף שלכם נועד לשרת אתכם בחיים על כדור הארץ, אינכם צריכים לבקש רשות ממישהו להזין את עצמכם, להיות מחוברים לטבע, לאהוב, להנות או לממש את עצמכם.
כל בעל חיים אחר על כדור הארץ עושה זאת מתוך ברירת המחדל שלו, אך במקרה של בני האדם יכולת הבחירה היא רחבה במיוחד, אתם כאן כייצוג אלוהי בעלי היכולת לברוא.
לכן, האמונות שלכם משמשות לכם ככלי משחק ובעזרתן אתם יכולים לשנות באופן מהותי את חוויית חייכם.
אף אחד לא יכול לקחת מכם את התשוקה לחיים.
אף אחד לא יכול לקחת מכם את הזכות לחיות חיים עשירים ומשגשגים, זוהי זכותכם המולדת ואתם זכאים לדרוש זכות זו מעצם היותכם קיימים בתוך גוף.

אנו מזמינים אתכם להיזכר באינסטינקטים הראשוניים שלכם המבקשים חיים.
אנו מזמינים אתכם לחזור להאמין בהם מתוך ההבנה שאינכם זקוקים לאישור של מישהו כדי לממש וליישם אותם.

את החיים שהייתם רוצים לחיות – אתם חופשיים לממש כבר עכשיו.
העובדה שישנם גורמים המציעים לכם להאמין באמונות שונות שלא בהכרח משרתות את רצונכם – אינה מחייבת אתכם לבחור בהן.

ההזמנה היא לחוות את החיים מתוך הצבע הסגול.
שילוב בריא של אדום וכחול, תוך חיבור להוויה האותנטית שלכם, חכמת הגוף וחכמת הנשמה. ללא חיבור זה האדום והכחול יוותרו נפרדים ולא ישולבו יחד לצבע אחד אחיד ועוצמתי.
את הכלים הרגשיים מתוך המרחב האדום אמצו כך שהם יעמיקו בכם מוטיבציה. כעס הוא מניע נהדר להגברת המוטיבציה בתוכנו ולפעולה למרות הפחד.
את הכלים הרגשיים מתוך המרחב הכחול אמצו כך שהם יעניקו לכם זהירות חכמה ותכנון מבוקר. פחד הוא אמצעי מצויין לפעולה מתוך שיקול דעת באמצעות תוכנית פעולה אינטליגנטית.
יחד עם החיבור לחכמת ההוויה שלכם – האדום והכחול יקבלו אפשרות ביטוי שהיא מעבר לחוויה האנושית ההישרדותית הרגילה, ויחדיו הם יהפכו לסגול מופלא.

ניצבת מולכם ההזדמנות להתחיל להשתמש בכללי המשחק על כדור הארץ באופן חדש, באופן המתמיר אתכם אל מעבר לתדר ההישרדותי הרגיל, שהיה התדר השולט עד כה. התמרת התדר הזה אפשרית רק מתוך הבנה עמוקה של כללי ההתפתחות על כדור הארץ ומתוך חיבור לגוף הפיזי שלכם, לא מתוך ניתוק ובריחה אל עולמות הרוח.

זוהי בקשה להתקרקע במקביל לחיזוק החיבור אל חכמת הרוח שלכם, זו שקצת שכחתם.
אל תחכו שמשהו ישתנה או שמישהו יפעל במקומכם. פעלו כעת כדי לממש את החיים בהם אתם מעוניינים, בין אם במישור האישי או הקולקטיבי.
תכננו תוכניות פעולה פרקטיות, צרו התארגנויות, צרו חברויות חדשות, קהילות מסוג חדש, בראו את הדלתות, את החלונות וכל פתח אפשרי – דרכו השינויים הפיזיים יוכלו להתרחש.
עשו זאת מתוך החיבור לאינסטינקטים הטבעיים הדוחפים אתכם לחיות, במקביל לחיבור אל הרוח וחכמת הגוף. כך תוודאו שהדברים יעשו מתוך שמחה והנאה, מתוך הצבע הסגול, מבלי לגלוש חזרה אל התדרים ההישרדותיים של האדום והכחול.

התחברו לטבע ודאגו לגוף הפיזי שלכם, מכיוון שאלה הדברים שיחברו אתכם לכוח החיים הטבעי הנובע מתוככם מעצם קיומכם על הפלנטה הזו.

זכרו שאין כל רע ברגשות הכחולים או האדומים, הם חלק מהטבע שלכם ממש כמו חכמת הרוח, אך כעת הינכם בשלב התפתחותי בו פעולה מתוך סוג הרגשות האלה כבר פחות משרתת אתכם. מה שנותר לכם כעת הוא ללמוד כיצד לנצל מצבי תודעה הישרדותיים אלה, כך שהם ישרתו את מטרתכם הגבוהה יותר.
הפנימו את הידיעה הפנימית שאף אחד לא יכול לקחת מכם את הכוח ואת הזכות לחיים של שגשוג.

כדי ליישם את ההתמרה עליה אנו מדברים וליצור שינוי ברמה הפיזית, עליכם להתכוונן מנטלית אל המקום שאליו אתם רוצים להגיע ואז לבצע פעולות פיזיות כדי לאפשר לו להתממש ברמה הפיזית.
תאמינו ביכולתכם לברוא, מכיוון שהיא טבעית לכם, ולמעשה, אתם כבר מבצעים זאת בכל רגע נתון.
הבריאה מתחילה בדברים הכביכול קטנים ביותר – כיצד הייתם רוצים שיראה הרגע הבא שלכם? למה הייתם רוצים לקום בבוקר? כיצד הייתם מעוניינים שיומכם יסתיים? איזה מצב פיזי ונפשי הייתם רוצים להשיג?

מה ישרת את הסיפור האישי שלכם?
מה אתם רוצים לממש בו?
ואיך אתם יכולים לשתף פעולה אחד עם השני כדי לחבר כוחות ולהשיג דברים גדולים ביחד?

כל שיעור הוא שיעור שנוצר מראש, כל התפתחות היא התפתחות שהנשמה מבקשת, ולכל שחקן בהצגה יש תפקיד בסיפור השלם.
הדחף הטבעי של הקיום הוא התפתחות, התרחבות, התחדשות ויצירה אינסופית.
השאלה היא לא האם ההתפתחות והיצירה יתרחשו, אלא כיצד הן יתרחשו, עד כמה אתם תהיו מודעים להן ברמת ההכרה האנושית ומה תהיה מידת ההשפעה המודעת שלכם על אותן ההתרחשויות.

יש לכם יכולת אלוהית לבריאת מציאות. הגעתם מראש עם יכולת זו לפלנטה הזו והיא אינה נעלמת מכם לרגע, גם כאשר אם היא נשכחת ברמה המודעת.
למדו את עצמכם חיבור מחדש לחכמת הגוף והנשמה הטמונות בכם והיזכרו מחדש ביכולות האלוהיות שלכם. אינכם שבויים בתוך הגוף והוא אינו שבוי בתוך עולם של כאוס. הינכם תמצית אלוהית המבקשת לפעול, להתפתח וליצור במישור הפיזי, מישור שהיא עצמה בראה.

אנו פה אתכם, ממשיכים להתפעל מכם, לעודד אתכם ולסייע לכם במסעכם המופלא.
הדרכת האור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *