אף אחד אינו לבדו במסע

אף אחד אינו לבדו במסע


עם ישראל היקר.

יש דברים חשובים שעליכם לדעת. דברים שיהיה לכם אולי קשה לתפוס מנקודת המבט האנושית שלכם, אך אם תתנו להם להדהד בלבכם אתם תגלו כמה כוח ונחמה הם עשויים לספק לכם.

אינכם לבד במסע שלכם, אף לא לרגע. אין אדם אחד, לא חשוב מה מינו או גילו, שעובר מוות לבדו. אין אף נשמה שחווה טראומה מבלי שמדריכי האור שלה נוכחים לצדה. אין אף מצוקה שאתם חווים שאיננו רואים. אתם נראים תמיד. אתם מלווים תמיד. כשאתם בלילה במיטה מתקשים לישון, כשאתם שומעים או רואים מחזות אימה, כשאתם מתחבאים מפחד או נסים על נפשכם, אנו רואים אתכם תמיד. אנו יודעים בכל רגע ורגע מה עובר עליכם, מה אתם חושבים ומרגישים, ממה אתם מפחדים ואילו תעצומות יש בכם.

אף חוויה היא לא ללא תכלית או סיבה. כל שבריר של חוויה, קשה ככל שתהיה, מכילה בתוכה עומקים שאינכם מודעים להם. כל מילה חותכת בנפש וכל סכין חותכת בבשר – מכילות רבדים שאינכם יכולים להכיל מתוך נקודת המבט שלכם באותו הרגע ולפעמים גם אחריו. אנו יודעים שהעדר הידיעה הוא לפעמים האתגר הגדול ביותר. הקושי להבין מדוע דברים קורים כפי שהם קורים. הקושי להכיל את החוויות הכה קיצוניות שהעם שלכם עובר, הן ברמת הכלל והן הפרט. אנו יודעים שהמסע שלכם הוא מאתגר במיוחד, וחשוב שתדעו שהמציאות היא הרבה מעבר למה שאתם מסוגלים לתפוס בחושיכם האנושיים.

נשמות רבות שבחרו לעזוב את הגוף בתקופה זו נמצאות כבר באור. חלקן עוברות כעת מסע של למידה, חלקן במנוחה, חלקן כבר התחילו בעבודה חדשה במימדים אחרים וחלקן עדיין אתכם על כדור הארץ, מסייעות לכם מתוך הפרספקטיבה החדשה שלהן בעזרתם של מדריכי אור.

עליכם לדעת שכל הנשמות שעוזבות את הגוף מקבלות סיוע, לא רק אחרי המוות אלא גם לפניו. אף נשמה לא באמת נותרת לבדה, אפילו לא לרגע אחד. אף נשמה אינה נטושה או בודדה, לא בגוף הפיזי ולא מחוצה לו. זוהי זווית המבט הייחודית שלכם שאינה מאפשרת לכם לתפוס את התמונה הרחבה יותר.

האתגרים ימשיכו להגיע ואתם תעמדו בהם בגבורה, מכיוון שבכל אחד מכם ישנה ידיעה פנימית עמוקה שהוא נמצא בדיוק היכן שהוא אמור להיות. בכל פעם שאתם חשים בלבול או פחד, התמקדו פנימה ובדקו מה הדבר שנכון לכם באופן אישי. איזה דבר או איזו פעולה, מרגישה לכם כנכונה לכם ברמה הפנימית-אינדיבידואלית. זו עשויה להיות החלטה לרגע הקרוב, זו עשויה להיות החלטה לעתיד הרחוק יותר, זו עשויה להיות פעולה פשוטה כמו אכילה של דבר מסוים או ביצוע משימה יומיומית כלשהי, וזו עשויה להיות החלטה גדולה יותר כמו היכן להתגורר ולאן להמשיך את המסע שלכם. כל עוד תפעלו מתוך התמקדות פנימה, אתם תשמרו על החיבור למקור החכמה האלוהית שלכם, זו שבחרה מלכתחילה להיוולד לנסיבות החיים הללו.

אינכם יכולים באמת ללכת לאיבוד, רק לשכוח לזמן מה. כל שכחה היא זמנית, כל חשכה היא זמנית, ולכל דבר זמני יש מטרה. אינכם נפרדים מהאלוהות, אתם חלק ממנה. היא אתם ואתם היא. חוסר אונים הוא תמיד שכחה זמנית של מי שאתם.

הרימו ראש, מכיוון שאתם לא חיים בטעות. האלוהות אינה טועה, היא רק מתנסה. התמקדו פנימה, שם שוכנות התשובות תמיד.

אנו אתכם בכל רגע, מלווים את כולכם ללא יוצאים מן הכלל, בחיים, במוות, ובחיים שאחרי. אנו אוחזים לכם בנר שמאיר לכם את הדרך, וככל שתפתחו לקיומנו כך תוכלו לחוות באופן ברור יותר את הסיוע שלנו. התפילות של כולכם נשמעות, והן עוצמתיות במיוחד כשהן נאמרות ביחד.

כאשר אתם מתפללים או מתכווננים תודעתית לשינוי שאותו אתם מעוניינים להגשים, אתם פותחים צינורות בלתי נראים של תדרים היוצרים מסלולי הגשמה למציאויות עתידיות. ככל שתאחזו באמונה מסוימת לאורך מספיק זמן ובאופן שיאחד מספיק אנשים, אתם תתחילו לראות שינויים ממשיים במציאות הפיזית שלכם בתור עם, אבל זה תמיד יתחיל מהפרטים שבתוכו. לכן, אל תחושו אשמים או מפוחדים ממה שקולכם הפנימי מדריך אתכם לבחור, מכיוון שכל בחירה שתיטיב עמכם באופן אישי – תיטיב בסופו של דבר גם ברמת הכלל.

תקשרו עם התבונה האלוהית בתוככם, לא סתם היא קיימת. היפתחו לקול שלה, שם תוכלו למצוא גם את הקול שלנו.

אוהבים אתכם עד אין קץ,
מדריכי האור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *