תקשרו עם הלב

עריכה לשונית: סמדר ברגמן

שלום יקירים.
אנו חברי המישור השישי, יחד עם המדריכים שלכם, חלקי הנשמה הגבוהה שלכם וכל הישויות הפועלות כעת יחד איתכם בשינוי המתחולל בכדור הארץ בימים אלו. אנו ממשיכים לתמוך בכם ולפעול יחד איתכם מאחורי הקלעים, כדי לעזור לכם להתקדם אל השלב הבא בהתפתחות האנושית. אנו יודעים שרבים מכם שרויים כרגע בבלבול גדול. רבים אינם בטוחים מהי האמת ומהו השקר, מי רוצה בטובתכם ומי רוצה בטובת עצמו על חשבון סבלם של אחרים. בתקשור זה ננסה לתת לכם תמונה רחבה יותר שתרגיע את הדאגה והפחד.

מנקודת מבטכם, המציאות שלכם מחולקת כרגע לעֵרִים וליְשֵׁנִים. יש שנאחזים בכל כוחם במערכת ובאמונות עליהן גדלו, הם מתקשים לשחרר כיוון שהמערכת שעליה גדלו ושבה האמינו כל חייהם, מתגלה כעת כמקור למעשיי רמייה בהיקף שלא נודע כמוהו באנושות וכמקור סבל לאנשים רבים בעולם. אותם ישנים זקוקים לחמלה באופן מיוחד, כיוון שבתוכם שרוי הפחד הגדול ביותר. לא כעס או השפלה הם שיעירו אותם, אלא הסברה אוהבת וסבלנית שאינה שוללת את החופש שלהם לחוש במה שהם חשים.

דעו יקרים, שאם אתם משתייכים לעֵרים שמבינים שהחלה תקופה חדשה על כדור הארץ שבה מערכות ישנות קורסות, אינכם שונים במהותכם מחבריכם, כולכם פועלים יחדיו בשיתוף פעולה נרחב שמתוכנן על ידי כולכם, גם אם אינכם מודעים לכך. הילחמו בעד האמת שלכם אם יהיה בכך צורך, אך לא באמצעות אלימות כלפיי היְשֵׁנִים, אלא באמצעות הכוונת האנרגיה שלכם לפעולות שבאמצעותן תוכלו להשיג את מטרותיכם.

כעת אנו רוצים לספר לכם על העֵרִים והיְשֵׁנִים מבחינה נוספת. מי ששוכח את גרעין הווייתו הפנימית, ניתן לתארו כרגע כאילו הוא נמצא במצב של שינה רוחנית, שבה רגשות כגון כעס, פחד, דאגה ושנאה מקבלים אשליה של עוצמה יתרה. במצב זה, ההתמודדות מול רגשות אלו הופכת להיות מאתגרת במיוחד, כיוון שנוכחות ההווייה הרוחנית שלכם אינה מורגשת במצב זה בחיי היומיום. אם תהפכו אותה למוחשית ותיישמו את נוכחותכם הרוחנית בפעולותיכם היומיומיות, הכעס, הפחד, הדאגה והשנאה יהפכו להיות כמו בובות משחק שניתן להיעזר בהן בעת הצורך. הן יהפכו להיות אנרגיה שניתנת לכיוונון ולפעולה על פי רצונכם הגבוה, במקום להוות איום.

האנושות צועדת לקראת שינויים מתוכננים היטב. אתם עומדים להיכנס אל עידן טכנולוגי שבו יהיו לכם יכולות שמעולם לא היו לכם. אלו תהיינה טכנולוגיות אשר יקנו לכם כלים חדשים וייצרו לכם חיי יומיום מסוג חדש. כדי להגיע לנקודה זו, הייתם זקוקים לאנשים שבמושגים אנושיים אולי תקראו להם רעים, אך הם מילאו וממלאים תפקיד חשוב בצעידת האנושות אל מטרות ההתפתחות שלה. אינכם אבודים בתוך כאוס לא מובן, אתם פשוט רואים חלקים מסוימים מהתמונה, כך שנוצר רושם מסוים. לכן, אם אתם מוכנים ורוצים לחוות תקופה זו עֵרִים ככל האפשר לתמונה הגדולה, אנו מציעים לכם לתרגל באופן קבוע את מה שעוזר לכם להביא באופן ממשי את הווייתכם הרוחנית אל חייכם הפיזיים.האמת היא דבר גמיש והיא משתנה בהתאם למתבונן ולצרכיו. כל אחד מכם לוקח חלק בתסריט הכולל של האנושות ולכל אחד מכם יש תפקיד. התפקיד אינו נכפה עליכם, אתם חופשיים לשנות בכל רגע את התסריט האישי שלכם, אם תחפצו בכך. תוכלו לעשות זאת על ידי הקשבה לרצון הפנימי-הגבוה של הנשמה שלכם ועל ידי התכווננות מודעת לרצון זה.

ללא תרגול קבוע והפעלת תזכורות מכוונות למהותכם הפנימית, יהיה לכם קשה יותר לשמור על עיניים פקוחות. כאשר אתם מכוונים את תשומת ליבכם אל מה שליבכם אומר לכם בתוככם, אתם למעשה מתקשרים עם הווייתכם הרוחנית, עם המדריכים שלכם ועם כל הישויות האוהבות שנמצאות כדי לסייע לכם. השתמשו בתרגול לחיבור ללב כדי לחזק את הקשר והנוכחות של הווייתכם הרוחנית בחייכם, כך שתרגישו אותה בצורה מוחשית יותר. חיבור זה הוא המפתח שלכם לחוות תקופה מאתגרת ומיוחדת זו בצורה שבה תחושו בטוחים יותר וגופכם יישאר בריא, יציב ומאוזן.

אנו פה כדי לעזור לכם בכך. אנו לוקחים חלק פעיל בתהליך אותו עוברת האנושות ואנו לוקחים חלק בתהליך האישי של כל אחד מכם. אנו עוזרים לייצר את התנאים שבהם תוכלו לעבור את התהליך בצורה שבה אתם מעוניינים. אנו עוזרים לכם להיזכר בהווייתכם הרוחנית ובכך מגבירים בכם את אנרגיית החיים ואת יכולת ההתמודדות במציאות הפיזית. אל תפחדו לפנות אלינו באופן ישיר. כל פניה אל ליבכם היא גם פנייה אלינו, אם אתם מעוניינים בכך.

זיכרו שאתם בוראי המציאות שלכם ואתם כותבי התסריט. אל תפחדו מהתסריט שיצרתם, אתם חכמים ועוצמתיים יותר מכפי שאתם מסוגלים לדמיין. מאחוריכם עומדות פמליות מדריכים וישויות רוחניות שאוהבות אתכם מאוד ושמעריכות אתכם עד אין קץ.

דברים מופלאים עומדים להתרחש, כל אחד מכם חופשי לבחור באמצעות אילו איכויות ורגשות הוא יחווה את הימים בהווה ובעתיד.

מה ליבכם אומר כעת?

מהי האמת שלכם נכון לרגע זה?

מהי התשוקה שלכם לימים אלו?

מהי הקריאה הפנימית בתוככם וכיצד היא מדריכה אתכם לפעול?

אל תפחדו לתת ללב, לתחושה הפנימית ולאינטואיציה שלכם להוביל. קולות פנימיים אלו אינם דמיוניים ואינם אשליה. הם מהווים את האמת הפנימית שלכם והם קיימים כדי לשרת את רצונכם הגבוה. אם אתם חשים מבולבלים, היעזרו בתרגילים ובפעולות המסייעים לכם להתחבר ללב ולהגביר את הקול הפנימי.

אנו אוהבים אתכם עד אין קץ וללא תנאים. כל דרך אשר תבחרו ללכת בה היא אהובה ומקובלת עלינו. הנוכחות שלנו לצדכם אינה תלויה בדבר. אנו מזמינים אתכם לשאול את ליבכם שאלות ולתת לקול הפנימי לעלות מתוככם. אנו מזמינים אתכם גם לשלוח שאלות לנעמה במידה וליבכם מבקש זאת, אנו נענה עליהן בתקשורים הבאים, אך דעו שכל התשובות זמינות לכולכם, כל שעליכם לעשות הוא לתרגל את יכולת ההקשבה והחיבור לקול הפנימי שלכם, שטבוע בכולכם מיום לידתכם אל עולם זה.

מחבקים אתכם מהצד הרוחני של קיומכם, גם אם עיניכם אינן רואות, ליבכם יכול להרגיש.

פמליית המדריכים וחברי המישור השישי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *