התחברו אל האני הפנימי

עריכה לשונית: סמדר ברגמן

שלום יקרים.
כאן המדריכים שלכם ונציגים של החלקים הגבוהים של הנשמות שלכם. אנו רוצים להזכיר לכם מי אתם ולעזור לכם להרגיע את הפחד. אנו יודעים שזוהי תקופה מבלבלת לקיום האנושי ואנו רוצים שתדעו שהכל יהיה בסדר. הכל תמיד בסדר. הכאוס שנדמה לכם שמתרחש הוא אשליה פרי יצירתכם. כאוס אמיתי אף פעם לא יכול להתרחש באמת. כדור הארץ הוא לא מקום שאליו נזרקתם חסרי אונים ואתם אינכם נתונים לחסדיהם של אנשים או אלוהות כלשהי.

בכל רגע נתון בחיי היומיום שלכם אתם אהובים ומודרכים. אנו מתקשרים איתכם על בסיס קבוע, בין אם אתם מודעים לכך או לא. אנו מסייעים לכם להיזכר במי שאתם ושולחים אליכם אהבה ללא סוף. אנו איתכם בפחד, בכאב, ברעש הכי גדול, ואנו איתכם גם ברגעים שמחים ורגועים.

כפי שאהבתנו אליכם אינה תלויה בדבר והנוכחות שלנו לצדכם איננה תלויית נסיבות, כך גם האמת לגבי מי שאתם אינה משתנה אף פעם, לא באמת.

אתם חלק מקבוצת נשמות גדולה שבוחרת להתפתח וליצור את עצמה דרך קיום אנושי. האירועים אשר מתרחשים בקיום זה, כולם מתוכננים ומתואמים מראש ותוך כדי התרחשות, על ידי כולכם. יש לכם את היכולת לתכנן, לנווט ולכוון את הדברים על פי רצונכם הגבוה, ובו זמנית לבחור בכל רגע נתון כיצד לתפוס את הדברים.

כאשר נדמה לכם שאתם לבד, דעו שאתם לא. כאשר נדמה לכם שהאנושות צועדת לאבדון, דעו שכל חלקיק ביקום שלכם מבצע את תפקידו בצורה המדוייקת ביותר וכך גם אתם.

דברים גדולים התרחשו בעבר ועומדים להתרחש. זהו טבע הדברים ביקום שלכם וזהו חלק מהאופי של הנשמה שלכם, הרצון להשתנות ולנוע אל עבר דברים חדשים.

מצבים חדשים אינם בהכרח סבל. השתנות ותנועה לא חייבות להביא איתן כאב, אך הן עשויות להביא איתן שיעורים חדשים, חוויות חדשות, אתגרים שיראו לכם לא מוכרים ושאיתם לפעמים מגיע הפחד.

יחד עם השינויים המתרחשים על כדור הארץ וההתחדשות אל עבר שינויים אנרגטיים וסיפורים חדשים, ישנה התמודדות שאותה אתם מכירים היטב – הפחד אל מול האהבה.

גם אם נדמה לכם שאתם בפיתחו של מצב מאיים שמעולם לא התרחש בהיסטוריה האנושית לפני כן – דעו לכם שהעלילה היא רק העלילה, היא לא הסיפור האמיתי.

נסו לראות את הדברים כאילו אתם מתבוננים מאחורי מסך המקרין סרט. אם תראו מאחורי המסך את הסרט נע, אם תראו את כל הגורמים המעורבים שיוצרים את אותו הסרט, לא תוכלו יותר לטעון שרק מה שרואים על המסך קיים וושזו האמת המוחלטת. אתם תדעו שמה שאתם רואים על המסך זו האשליה שמי שאחראי לה נמצא מעבר לו, מי שיצר את אותו הסרט.

כך הם חייכם על כדור הארץ. קל לכם לשכוח שמה שאתם רואים הוא בסך הכל סרט שמאחוריו מסתתר הסיפור האמיתי. וזה בסדר שאתם שוכחים, זה חלק מהאתגר של להיות על כדור הארץ, אבל אם תיזכרו, אפילו רק לפעמים, מי אתם באמת ומה מתרחש מאחורי המסך שלכם, יהיה לכם קל יותר להתמודד עם אתגר הפחד.

אתם האלוהות עצמה. אתם בעצמכם הבוראים והברואים בו זמנית. ההוויה הרוחנית שלכם חיה בתוככם תמיד ומובילה אתכם בתוך הסרט שהיא יצרה, מבלי שאתם שמים לב.

אתם נועדתם להתבונן במסך עצמו, אך יש לכם את האפשרות להתחבר אל הוויתכם הפנימית ולראות גם מעבר לו.

כאשר אתם בוחרים להתחבר אל העצמי הפנימי שלכם אתם מתחברים אל מקור האלוהות שממנו אתם יכולים לשאוב ידע, חכמה, שקט פנימי, שמחה ואהבה. ואז, אתם תהיו מסוגלים לתפוס גם דברים שהם מעבר למסך.

כאשר אתם מתנהלים בחיים הפיזיים מתוך החיבור הזה, הפחד באופן טבעי תופס פחות מקום בחייכם. הפחד הוא תולדה של שיכחת החיבור שלכם אל הווייתכם האלוהית הפנימית. כמו בחדר חשוך, אם תגששו ותמצאו את המתג, תוכלו להדליק את האור ואז לחושך לא תשאר ברירה אלא להסתלק. הדלקת האור היא החיבור מחדש למי שאתם ולכוח האהבה שבכם.

כן, שינויים מתרחשים ויתרחשו וזה בסדר. הכל בסדר, כיוון שהאלוהות אינה חסרת אונים. אם תתרגלו חיבור לחלק האלוהי שלכם, הדברים יהפכו להיות ברורים ובהירים. הבלבול יתפזר והשמחה, האהבה והידיעה של מי שאתם יגיעו, הפחד יתמוסס לו.

אל תתנגדו להתרחשויות ממקום של פחד, נווטו את עצמכם יחד איתן ואתם תראו שתגיעו בדיוק לאן שאתם אמורים להגיע.

אתם כרגע בסערת גלים, אך אם במקום להתנגד לגל, תרפו ותזרמו יחד איתו באופן מודע – הוא ייקח אתכם אל החוף.

מה שאתם רואים על המסך נתפס אחרת כאשר מודעים למתרחש מאחוריו. מה שאתם מאמינים היום שהוא אחד עשוי להתגלות בהמשך כאחר. לכן הישארו עם תודעה פתוחה, כיוון שאין דבר שאינו אפשרי בעולמכם ואין מקום שאליו לא תוכלו להגיע, אם תרצו בכך ברמת הנשמה הגבוהה.

העזו להיות האלוהים שאתם. התחברו להוויתכם הפנימית ופעלו מתוכה. הידיעה של מי שאתם, השמחה והאהבה כלפי הדברים כפי שהם, הם אלה שיסייעו לכם להתמודד עם האתגרים וליצור את השינויים שבהם אתם מעוניינים. בטחו בעצמכם שאתם יודעים כיצד לברוא מציאות, אתם עושים זאת כבר אלפי שנים על כדור הארץ וגם בצורות קיום אחרות שאינכם מודעים להן. אתם מנוסים בלהיות האלוהות שאתם, גם אם שכחתם.

אנחנו כאן איתכם, לא עוזבים לרגע. אנו נמצאים פה בממד הקיום שלכם תמיד ולוקחים בו חלק, רק מנקודת מבט אחרת. זיכרו כי אתם אהובים ומודרכים תמיד, זיכרו כי אינכם חסרי אונים. לאהבה יש את הכוח החזק ביותר למוסס את הפחד, וחיבור להוויה הפנימית שלכם הוא מקור הידע והשלווה שלכם. אמצו אל חיי היומיום שלכם את אותם הדברים שיעזרו לכם לזכור ולחוש מי אתם.

מבינים, מוקירים ואוהבים אתכם עד מאוד,
פמליית המדריכים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *