אני הכי עוזרת לעצמי

במהלך השנים האחרונות קיבלתי הרבה פעמים מסר להתמקד במדיטציה בדבר ספציפי מאוד בגוף. בכל הפעמים שעשיתי את זה היו למדיטציות האלה השפעות עוצמתיות במיוחד. למשל כשהתחלתי לעשות מדיטציה לאמיגדלה חוויתי התנגדות רגשית רבה ואפילו כעס, כשעשיתי מדיטציה למוח השמאלי+ימני חוויתי מצב רגשי מוזר וזמן קצר אחריו החלטתי לנסות קנאביס למרות הפחד. כשעשיתי מדיטציה לשלד חוויתי בימים שאחר כך עליה משמעותית מאוד בחום, הזעתי כמו מטורפת בלי סיבה ממשית (כביכול). כשקיבלתי מסר להתמקד בעין השלישית חוויתי רגיעה פיזית עמוקה.

למדיטציה ממוקדת יש כוח עצום וכבר כתבתי על כך פעמים רבות. ככל שאנחנו יותר מיומנים במדיטציה כך גדלה יכולת ההשפעה שלה.

כעת אני מקבלת להתמקד בבלוטת האיצטרובל, יחד עם פעולות מסויימות שיסייעו לבלוטה עם הפרשת המלטונין (והסרוטונין) כדי שאולי אני אצליח לישון טוב יותר מבלי התרופה. בלוטת האיצטרובל נמצאת מאחורי העין השלישית ויש קשר ביניהן. הן משפיעות אחת על השניה ולכן התמקדות באחת תשפיע גם על האחרת. המלטונין כידוע הוא קריטי לשינה טובה ואני חושבת שאני בזמן טוב לנסות להשפיע עליו באופן אקטיבי, כמו למשל להמנע מחשיפה לאור לפני השינה, כי איזה היגיון יש בלהפריע לבלוטה לעבוד כמו שצריך כאשר אני מנסה לישון טוב יותר?

הסרוטונין, שהוא למעשה ההורמון שהתרופה שאני לוקחת מעלה בגוף, דווקא מיוצר רובו בקיבה ופחות במוח. מה שבעיניי הגיוני מאוד מכיוון שאני מאמינה בכוחה של התזונה להשפיע גם על הנפש וכמו שכבר אמרו לפניי – הקיבה היא המוח השני שלנו. אני מרגישה הכי רגועה כשאני אוכלת פירות, הכי מאוזנת, הכי שמחה והכי אנרגטית.
למרות זאת, אני לוקחת את עניין התזונה בערבון מוגבל מכיוון שאני חושבת שלמרות כוחה הרב היא מוגבלת. אם יש לי טראומות שלא התנקו או אמונות עיקשות לגבי עצמי והעולם, הן יהיו חזקות יותר מכל שינוי חומרי-פיזי שיתרחש לי בגוף והן ישפיעו על ההתנהגות של הגוף עם האוכל (כמו למשל שיבוש מאזן החלבונים בגוף כתוצאה מחרדה ממושכת).

עם זאת, אני בעד להעזר בכל דבר אפשרי, אפילו אם הוא עוזר רק באחוזים נמוכים, ולכן אני רוצה להשתדל לעשות כל דבר שמסייע לי.
התרופה לעומת זאת, לא שווה את זה, כי אני יותר מפסידה מאשר מרוויחה. אני פשוט מקווה שאצליח למצוא עוד דרכים לעזור לעצמי, גם אם לא אשיר בסוף על במה. אני פשוט רוצה לחיות חיים טובים ושמחים.

קל לאבד את האמונה שלנו בעצמנו כשיש אתגרים מאוד גדולים וכשהמצב מבלבל, אבל היום יותר מתמיד אני יודעת מה הכי עוזר לי – אני עצמי.

💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *