תשומת לב אל התודעה

עריכה לשונית: סמדר ברגמן

שלום יקירים,
כאן המדריכים שלכם, נציגות גבוהה של נשמותיכם ונציגות המישור השישי.
חזרנו שוב כדי להזכיר לכם מי אתם, אך למעשה לא עזבנו מעולם. אנו איתכם בתקופה מאתגרת זו, כמו בכל תקופות חייכם.

אנו נמצאים לצידכם, מתבוננים בכם בהערכה רבה ורואים כיצד אתם מממשים את בריאת המציאות שלכם ואת תכניותיכם להתפתחות על כדור הארץ. אינכם חסרי אונים בתוך אשליית הכאוס, הנכם פועלים בדיוק על פי תכנונכם ואתם בשליטה מלאה על המתרחש, גם כאשר תודעתכם המודעת חווה את הדברים כהיפוך מוחלט. יותר ויותר מכם הופכים מודעים לעובדה שהאתגר איתו האנושות מתמודדת כעת, הינו אתגר תודעתי בעיקרו ופחות אתגר במובן הפיזי. עם זאת, אתגר תודעתי זה מביא איתו אתגרים פיזיים רבים, אך ההתמודדות איתם נותרת ברובד התודעתי ולשם עליכם לכוון את תשומת לבכם כאשר הנכם מנסים לחשוב על פתרון.

האנושות עוברת לפאזת התמודדות חדשה אליה היא התכוננה בשתי המאות האחרונות, על פי שנות כדור הארץ. במאתיים שנה אלו, אתם דאגתם לכך שהאתגר ההישרדותי על כדור הארץ יפחת באופן משמעותי. בהדרגה, פחתו מלחמותיכם על טריטוריות ויצרתם לעצמכם תנאים שבהם לא תהיה לכם בעיה של כמות מזון. פיתחתם לכם דרכים שבעזרתן תוכלו לדאוג לריכוז גבוה של ערכים תזונתיים ותנאי חיים משופרים, לחלק משמעותי מיושבי כדור הארץ. אלה הם דברים שתוכננו מראש על ידכם, כדי להוות מצע לשלב ההתפתחות הבא באנושות. זה היה רק שלב וכעת הגיע הזמן להתקדם אל עבר המטרה שלשמה יצרתם שלב זה.

מטרה זו עשויה להראות לכם כרגע כבלתי ניתנת להשגה, היא עשויה להשמע לכם כמו סיפור אגדות, אך אימרו לנו אהובים, האם לפני כמה מאות שנים הייתם מעלים בדעתכם את רמת הטכנולוגיה שיש לכם היום? כעת, מדוע שלא תוכלו לבצע התקדמות משמעותית נוספת, שהיא מעבר למה שהנכם מסוגלים לדמיין כרגע? כבר עשיתם זאת בעבר ותוכלו לעשות זאת שוב.

כדור הארץ מתמיר את התדר שלו ועובר לרטט מהיר יותר ומעודן יותר מבחינה פיזית. ככל שהנכם מתקרבים לחציית הגבול העליון של הרטט הנוכחי, כך נדמה לכם שאתם מתרחקים ממנו, אך זוהי רק אשליית השינוי, אשליה שמתחזקת לפני שינוי משמעותי בתדר שלכם. אלו דברים שהנכם חווים גם ברמה האישית, כאשר הנכם קרובים לשינוי משמעותי בהתפתחות האישית שלכם ובמהירות הרטט האישי שלכם.

שינוי הרטט המתרחש והמעבר לתדר הבא, מבקשים מכם יתר תשומת לב למצב התודעה שלכם.

האם הנכם מתרגלים מודעות ותשומת לב למצב התודעתי שלכם? מה אתם חשים כעת? מה הנכם מרגישים? אלו מחשבות אתם חושבים? מענה על שאלות אלו, יקרב אתכם למצב התודעתי שלכם ויאפשר לכם לעבור נדבך נוסף של ריפוי ושחרור, לקראת התדר הבא.

תרגלו מודעות למצב התודעה שלכם באופן קבוע. מצאו לכם את הדרכים המתאימות לכם, כדי להפנות את תשומת לבכם אל תודעתכם בקלות רבה יותר, כך שהדבר יעשה לכם טבע שני. החיבור למצב התודעה שלכם, הוא מה שיאפשר לכם להתמודד ביתר קלות עם האתגרים הנוכחיים על כדור הארץ. פעלו מתוך חיבור זה, רפאו את עצמכם מתוך ההתבוננות שלכם פנימה. ריפוי אישי של כל אחד מכם נדרש, לשם ההתקדמות אל עבר הצעד הבא של האנושות כולה. כולכם חשובים באותה מידה לתהליך המופלא שהנכם עוברים כעת באופן קולקטיבי. שחררו תפיסות ישנות ונסו לראות את הדברים בצורה חדשה, שונה ממה שלימדו אתכם עד כה, מפני שמעולם לא חוויתם שינוי מסוים זה בחייכם הנוכחיים.

דמיינו זאת כאילו מדובר בתיאטרון בובות, הקשורות בחוטים שידיכם מפעילות מלמעלה. ידיכם אוחזות בחוטי הבובות שעל הבמה ומפעילות אותן על פי רצונכם הגבוה. אפשר לומר כי זהו העתק מדויק של המתרחש, רק שאינכם מודעים לו. אינכם מודעים לעובדה שהינכם הדמויות מלמעלה השולטות בחוטים, ובו זמנית גם הבובות הנעות על הבמה. זהו מצב טבעי, שקיים מתוך בחירתכם לעבור התפתחות על פי חוקי כדור הארץ הנוכחיים, אך חוקים אלו הופכים להיות גמישים יותר עם השינוי בתדר.

תודעתכם הופכת לגמישה יותר ויותר, ככל שתמשיכו במסעכם המופלא. מידע שלא היה לכם זמין בעבר, זמין לכם היום ביתר קלות. פתחים אנרגטיים דרכם אתם יכולים לשאוב עזרה, פתוחים אליכם כעת יותר מתמיד. יכולתכם להשתמש בתשומת לב לתודעתכם לשם ריפוי והבנה, גדולה מאוד והיא גדלה מיום ליום. יכולת זו תגדל ותתרחב ככל שתתרגלו את תשומת הלב אל התודעה.

אנו מזכירים לכם שוב שאינכם חסרי אונים בתוך אשליית הכאוס, ואינכם לבד, אף לא לרגע קט. כולנו איתכם, מלווים אתכם במסעכם המופלא, מעריכים אתכם עד מאוד ואוהבים אתכם עד אין קץ.

התשובות שהינכם מחפשים שוכנות בתוככם. תודעתכם יודעת מה היא הדרך הטובה בשבילכם, מה הוא השביל הנכון לכם לצעידה ומה הם הפתרונות לאתגרים הנוכחיים שלכם על כדור הארץ, האישיים והקולקטיביים.

אל תזניחו את תודעתכם, היא החוט המקשר בין רובד ה״בובה״, אל הידיים שמכוונות אותה מלמעלה, אל נציגות הנשמה הגבוהה שלכם. טפחו חוט מקשר זה, הזינו אותו, דברו איתו והיפכו אותו לנוכח יותר בחייכם.

אנו פה כדי לעזור לכם בכל שלב. בכל פעם שהנכם מבקשים עזרה מתוך לבכם, אנו שומעים אתכם. אנו מקבלים ויברציות מידיות שקוראות לנו לבוא לעזרתכם, ואנו תמיד מגיעים. גם כאשר אינכם קוראים לנו, אנו נוכחים לצידכם, אך כאשר אתם בוחרים לבקש עזרה באופן מודע, אנו יכולים לעזור לכם בקלות רבה יותר, כיוון שהנכם פתוחים אנרגטית לכך.

תרגול קבוע של תשומת לב לתודעתכם ובקשת עזרה מתוך לבכם, אלה הם שני דברים משמעותיים לכם עד מאוד בתקופה זו. אנו פה בשבילכם, תפקידנו הוא ללוות אתכם בצורה המדויקת ביותר לכם. אתם אלה שקובעים את מידת העזרה, את הקצב ואת הדרך בה תצעדו על מסלול ההתפתחות שלכם.

אנו אוהבים אתכם ללא תנאי, בין אם תהיו מודעים לנו אם לאו. אתם אהובים תמיד, ללא קשר לבחירותיכם על כדור הארץ. אנו חלק מהוויית היקום האוניברסלית, בדיוק כמוכם. אנו חלקים שונים של אותה הוויה ובהתאם לכך, אנו לא באמת מופרדים. תחושת ההיפרדות שהינכם חווים על כדור הארץ הינה מצב זמני שמשרת את מטרת ההתפתחות שלכם. החזירו את תשומת הלב שלכם פנימה, אל תחושת ההוויה הפנימית, היא נמצאת בכם תמיד והיא תישאר בכם גם כאשר תסיימו את סיבוב ההתפתחות הנוכחי שלכם.

מברכים אתכם על עוצמתכם האינסופית לברוא לכם מציאות ושבילי התפתחות מגוונים ומופלאים.

מוקירים ואוהבים אתכם עד מאוד,

פמליית המדריכים וחברי המישור השישי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *