קונפליקטים בין הגופים

עריכה לשונית: סמדר ברגמן

שלום יקירים.
האם אהבה והיפוכה מסוגלים להתרחש תחת אותה קורת גג? אנו נדבר על התשובה לשאלה הזו מכיוון שזה הוא נושא שכרגע מעסיק רבים מכם.
כדי לענות על השאלה עלינו להגדיר מה הוא היפוכה של האהבה. האם שנאה היא ההפך מאהבה? פחד? אכזריות? בוא נחליט לשם התקשור, שכל סקאלת הרגשות והמעשים שאתם כבני אנוש מגדירים כ"שליליים" היא ההפך מאהבה.
מכיוון שאתם בנויים מכמה רבדים בו זמנית, לא תמיד מתקיים תיאום בין הרבדים השונים. תורות רבות חילקו את האדם למספר גופים. ניתן לראות את האדם כבנוי מחמישה גופים, שבעה גופים ועוד אפשרויות רבות. לא משנה כל כך לכמה גופים נחלק, מכיוון שזה עניין של הגדרות ודרך הסתכלות, אך ניתן לומר שבאופן כללי האדם בנוי מגוף פיזי, גוף רגשי/מחשבתי וגוף רוחני נצחי/אלוהי.
אדם עשוי לחוות שיעורים ברמות משתנות ולא בהכרח באותה המידה והעוצמה בכל הגופים. למשל, אדם עשוי מאוד לרצות להיות בתדר של אהבה. הוא עשוי לעסוק שעות רבות במדיטציה, הוא עשוי לשנן משפטים חיוביים או לבצע מעשים שהוא חושב שהם משדרים אהבה, אך אם אותו אדם לא יצר תיאום בין הגופים השונים לתדר האהבה – אזי הוא עשוי ברובד מסוים לנהוג באהבה וברובד אחר לא.
כחלק מהיותכם חיים בגוף אנושי, אתם חווים פעמים רבות סתירות וקונפליקטים בין הגופים השונים ואפילו בין רבדים שונים באותו הגוף.
האם קרה לכם פעם שידעתם שהליכה בדרך אל״ף היא הנכונה לכם ביותר, אבל בכל זאת בחרתם לצעוד בדרך בי״ת? האם קרה לכם שהלב אמר לכם משהו אחד אך הראש משהו אחר? בואו נהיה אפילו יותר ספציפיים: האם חשתם פעם כלפי אדם מסוים שנאה ואהבה בו-זמנית? כעס ופחד בו-זמנית?
בכל רגע נתון אתם חושבים מחשבה אחת ומרגישים רגש אחד, אך אין זה אומר שהמערכת שלכם איננה יכולה להכיל מחשבות ורגשות מסוגים רבים בו-זמנית.
למעשה, אפשר לומר שחלק משמעותי מהשיעורים שלכם בתוך הגוף הפיזי, הם שיעורים של קונפליקטים בין החלקים השונים בתוככם. אלה שיעורים ברמות אתגר משתנות והרבה פעמים אתם יוצרים לכם במכוון סיטואציות ואירועים בחייכם כדי לייצר שיעורים מהסוג הזה בדיוק.
לפעמים אתם יכלים ללכת לאיבוד בתוך שיעור מהסוג הזה. במצב כזה יגדל הפער בין החלקים השונים ואותו שיעור שעליו רציתם לעבוד יהפוך לפתולוגיה אישיותית. כשאנחנו אומרים את המילים "ללכת לאיבוד“, אנו לא מתכוונים לכך שאתם חסרי אונים בתוך השיעור. אתם אף פעם לא חסרי אונים בתוך השיעורים שלכם, גם ברגעים האפלים ביותר אתם נמצאים בתקשורת תמידית עם האור האלוהי שלכם וההדרכה הגבוהה שנמצאת איתכם תמיד.
ללכת לאיבוד בתוך השיעור, הכוונה היא שהשכחה של מי שאתם התגברה על הדחף לעבור את השיעור, ואז האנרגיה שלכם נתקעת בתוך ״לופ״ של חוויות אנושיות בעלות אותו תדר. אתם מגדירים זאת כ“דפוס" – מצב שבו האדם שוכח את הווייתו המקורית בתוך החוויה הפיזית ולכן חוזר שוב ושוב אל אותו תדר מסוים של שיעור.
הדבר דומה לבובה הפועלת על סוללות. הבובה מתוכננת לצעוד קדימה והיא תמשיך לצעוד קדימה כל עוד ממשיכה הזרימה החשמלית בסוללות. ברגע שנוצרים קצר או חסימה כלשהם, הבובה עלולה "לשכוח" את התוכנית שאליה הותאמה מראש ולהיתקע על אותה התנועה החוזרת שוב ושוב ללא יכולת להתקדם. או לחילופין, היא עשויה לנסות להמשיך לפעול על פי התוכנית אך להתקשות בכך, ותנועותיה יהפכו למגושמות ולמקוטעות.
העובדה שאתם נתקעים בתוך לופ של דפוס אינה טעות ואתם אינכם "שבויים" בתוך לופים של דפוסים שהשתלטו עליכם. גם כאשר הגוף והפיזי והגוף הרגשי/מחשבתי על כל חלקיהם, שוכחים כביכול את מטרתם ואת האמת על מי שאתם – הגוף הרוחני נצחי/אלוהי שלכם ממשיך להעביר לכם מסרים, לתמוך בכם ולעזור לכם במסעכם פה.
ה"שכחה" של מי שאתם היא חלק מהתרחישים האפשריים כאשר אתם נכנסים אל הגוף הפיזי ואתם מודעים לכך מראש. אתם יודעים שה"שכחה" הזו היא חלק טבעי מחווית החיים כאן, בין אם היא מתרחשת יותר או פחות, בצורה עוצמתית יותר או עוצמתית פחות.
הכול הוא חלק מהתוכנית הכללית שלכם בסופו של דבר. בתוך מסגרת התוכנית שהיתוותם לכם מראש, יש לכם בחירה חופשית. אם תזכרו שאתם יצורים מורכבים המכילים אינסוף חלקים שונים הדרים תחת אותה קורת גג, יהיה לכם קל יותר לראות שלמעשה אין דבר שהוא ההפך מאהבה. כל חוויה פה מהווה גוון מסוים בתוך הציור השלם, והציור אהוב כולו.
ככל שתצליחו להכיל את הקונפליקטים בתוככם, את החלקים השונים שבכם, החלקים הסותרים ולפעמים אפילו ההפוכים – כך תייטיבו להכיל את התרחישים המאתגרים סביבכם, תרחישים שגם הם עשויים להכיל סתירות וקונפליקטים בין אהבה לבין כל מה שאתם מגדירים כלא אהבה.
אתם יצורים מופלאים, הרבה מעבר למה שאתם יכולים לדמיין כשאתם בתוך גוף אנושי. אנו, מדריכים וישויות שעובדים עם המישור שלכם, מתבוננים בכם מהצד מלאי התפעלות, אהבה והערכה. אנו פה כדי לעזור לכם ברגעים בהם אתם חשים מבולבלים, בודדים או אבודים. אנו פה כדי לעזור לכם להיזכר במי שאתם ובסיבה שהנכם כאן ואנו אוהבים אתכם אהבת אין קץ שאינה תלויה בדבר.
דברו איתנו, בכל דרך שנעימה לכם ובכל זמן שתרצו. אנו פה כדי להקשיב, לענות ובעיקר לאהוב. דרך האהבה שלנו אתם לומדים גם לאהוב את עצמכם כפי שאתם עכשיו, ברגע זה ממש – נשמה אלוהית בתוך גוף פיזי.
יש לכם ברגעים אלה ממש את ההזדמנות המושלמת לשיעורים שאפשריים רק לכם – בזכות היותכם בתוך גוף פיזי על כדור הארץ. נצלו רגעים אלו ובייחוד את אלו המאתגרים במיוחד, אלה הם רגעים עוצמתיים מלאי פוטנציאל יצירה. כמו השוקולד המתוק והמובחר ביותר בתוך בונבוניירה שלמה של שוקולדים, כך הם הרגעים המאתגרים על כדור הארץ לנשמה הנצחית שלכם.
אוהבים אתכם מאוד,
פמליית המדריכים וחברי המישור השישי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *