פחד מפני האלוהות

עריכה לשונית: סמדר ברגמן

הפחד הגדול ביותר הטמון בבני האדם הוא הפחד מהאלוהים שבהם. אתם מסרבים להכיר בעובדה שהנכם אלוהים בכבודו ובעצמו. רובכם מעדיפים לשכוח את הזיכרון הטמון בדנ"א של נשמתכם, זיכרון הבריאה. אתם הבוראים של עולמכם הפיזי בו אתם חיים, אתם חלק בלתי נפרד מתהליך הבריאה המקורי ומשימור הבריאה הקיימת בכל רגע נתון. עובדת היותכם שותפים לבריאה היא חלק מכם ואינה נעלמת, גם אם אתם שוכחים.

אתם האלוהים ממש. ידיעת העצמי שלכם אינה מהווה גאווה, התיימרות, או כל דבר הנתפס בעיניכם כשלילי. ידיעת העצמי שלכם היא הדבר הנפלא ביותר שתוכלו לעשות למען עצמכם ולמען האנושות כולה. יצאתם למסע מרתק וייחודי שבתכנונו לקחתם חלק. לכל אחד מכם עוצמה שווה, איכות ויכולת אלוהית של בריאה ויצירה אינסופיות. לכל אחד מכם יש את היכולת לברוא עולמות שלמים ולהשתתף בבריאת עולמות בשיתוף עם אחרים.

הדואליות היא אשליה פרי יצירת האלוהים, המאפשרת יצירה, פעולה ותמרון בצורות רבות ושונות. לכן עובדת קיום אלוהים אחד אינה סותרת את העובדה שכל אחד הוא אלוהים. בכל רובד קיום כולנו אלוהים, שמתבטא בצורות שונות, בדרגת היפרדות או אחדות משתנה, בהתאם לדרך הביטוי הרצויה.

כולנו אחד ואחד הוא כולנו. הדואליות והאחדות מתקיימות בו זמנית. קשה לראות זאת מנקודת מבטכם, כיוון שהתודעה שלכם ממוקדת בנקודה שבה ההיפרדות היא שמקבלת את עיקר הביטוי. אך האחדות מתקיימת בו זמנית ואינה מתבטלת לרגע. ללא הדואליות לא היתה לנו האפשרות ליצור ולפעול בדרך שבה אנו יוצרים ופועלים. אשליה זו נצרכת לשם העשייה. במצב של אחדות מוחלטת, כל ה״יש״ הופך ל״אין״ ואפשרות הפעולה מתבטלת.

נשאלת השאלה אפוא, כיצד נוצרה הדואליות מלכתחילה? התשובה: היא תמיד היתה קיימת. כמו האחדות, כך גם ההיפרדות, לא נוצרה מעולם, אלא תמיד התקיימה. זיכרו שאלמנט הזמן תקף במישור שלכם, אך לא בכל הממדים הרוחניים בעלי רטט מהיר ממהירות מסויימת. כלומר, גם אלמנט הזמן מהווה אשליה המשמשת אמצעי לפעולה בצורות קיום מסויימות.

תחושת האחדות אינה נעלמת לחלוטין כאשר אתם בתוך גוף והיא מהווה גורם משמעותי בהתפתחות שלכם. ההבנה שהנכם אלוהים, כולכם כאחד וכל אחד מכם בנפרד – מהווה ריפוי עוצמתי ועמוק, שבעזרתו תוכלו להשפיע על חייכם במישור השלישי ולעצבם.

אם תחוו את עצמכם כאלוהים, לא תזדקקו לריפוי חיצוני. האנושות עברה דרך פתלתלה המכילה אמונות ומסקנות לגבי מי אתם ומי הוא אלוהים. לא תמיד יכול היה האדם להכיל את האמת על עצמו, את עובדת היותו אלוהים. כיום יש בידיכם הכוח להאיר, לשנות, ליצור ולברוא, כפי שלא היה בידי האנושות זה שנים רבות.

אתם מוקפים בישויות אוהבות ובפתחי אור. כולם מחכים לכם שתושיטו יד, שתתבוננו מעבר לפחד, היישר אל מי שהנכם.

אנו כאן כדי לתמוך בכם, לאהוב ולעודד אתכם ולתת לכם את הידע לו אתם זקוקים. פיתחו את לבכם אל הידיעה הטמונה בנשמותיכם – ידיעת העצמי שלכם. אנו מחכים לכם כאן, לבקשותיכם, להושטת ידכם ולפתיחת הדלת אל האלוהות שבכם. וכמו תמיד, אוהבים אתכם אהבת אין קץ. גם אנחנו חלק מאותו האלוהים, ממש כמוכם.

בברכת אור ואהבה,

מהמישור השישי.

* מילים אלה הועברו אליי ללא חתימת שם של ישות ספציפית, אלא נשלחו אל תוך מרחב התודעה שלי מהמישור השישי.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *