זמן הלא ידוע כפוטנציאל ליצירה עוצמתית

עריכה לשונית: סמדר ברגמן


שלום יקירים.
אנו יודעים עד כמה מאתגרת היא התקופה שאתם עוברים כעת. ישנם שינויים רבים שמתחוללים מכמה מישורים בו זמנית, מעורבבים בפחד מפני הלא ידוע. אנו כאן כדי להזכיר לכם את מהותכם הרוחנית שמתקיימת בכם תמיד. מהות זו אינה חשופה לסכנות או לפגיעה והיא נותרת שלמה ויציבה תמיד.

כאשר אתם מגיעים לנקודות בזמן שבהן הלא ידוע מהווה התמודדות משמעותית, דעו לכם שזה הוא זמן עוצמתי במיוחד שבו אתם יוצרים את עתידכם. כאשר אתם שרויים בשלב שניתן לכנות אותו שלב ביניים, מצב שבו אתם מרגישים שדברים נמצאים בעיצומו של שינוי ודברים חדשים עומדים להתרחש – דעו לכם שזה הוא זמן בעל פוטנציאל אדיר שבו ניתנת לכם ההזדמנות לעצב את מציאותכם העכשווית והעתידית בצורה משמעותית ביותר.

נקודות זמן אלה הן כמו עמידה בפתחו של אולם, כאשר ההחלטה באיזה תדר תיכנסו אל האולם תקבע את המשך החוויה שלכם בו. לכן, זה הוא הזמן ליצור התכווננות מיוחדת אל הדברים אותם הנכם מעוניינים ליצור בחייכם. זה הוא זמן חשוב מתמיד לסרוק את האמונות השוכנות בתוככם, לנקות את אלה שאינכם מעוניינים בהן וליצור את אלה שהנכם רוצים לחוות בחייכם.

זה הוא זמן מצויין לשאול שאלות ולבצע חקירה עצמית.
באיזה תדר הייתם רוצים לחיות את חייכם?
מה הם הערכים שעל בסיסם אתם מעוניינים לחיות?
מה הם העקרונות שבאמצעותם תרצו לקבל החלטות ולפעול בחייכם?

אלה שאלות שתמיד כדאי לשאול כדי לוודא שלא שכחתם את המטרות אליהן אתם רוצים להגיע, אך כעת ניתנת לכם ההזדמנות להגביר בעזרת המודעות את יכולת הבריאה הישירה שלכם.

מה תרצו למצוא בתוך האולם שאליו אתם עומדים להכנס? עם איזה תדר תיכנסו ואיזה תדר תרצו למצוא שם?

המפתח ליצירה עתידית טמון בהווה.

השאלות אמנם מתייחסת לעתיד, אך היישום טמון בהווה. ההתכווננות לרצונות שלכם והמימוש שלהם – נעשים ברגעים אלה ממש. ברגעים אלה, בעודכם קוראים את התקשור הזה, אתם כבר יוצרים את עתידכם על ידי הרגשות והמחשבות שלכם. אם כך, האם לא תרצו לכוון אותם באופן מודע אל הכיוון ואל התדר שאתם מעוניינים בהם?

יש בכוחכם לברוא מציאות שהיא אינסופית באפשרויותיה. הכרה ביכולת הזו שטמונה בכם באופן טבעי ושמתקיימת בכם מעצם היותכם חלק מהאלוהות – תסייע לכם להפוך לבוראים עוצמתיים אף יותר.

כאשר אדם הוא בעל עסק מסוים והוא זה שמנהל אותו, הדרך בה העסק יתנהל תשקף את יכולות הניהול שלו. גם אם אותו מנהל יבחר להתעלם או לא לראות את תפקידו כמנהל העסק – מצב העסק ימשיך לשקף את דרך הניהול שלו.

במציאות הכלכלית בחברה שלכם, כאשר עסק לא מנוהל טוב הוא נכשל, אך במציאות הקיום האובייקטיבי שלכם – אינכם יכולים להיכשל. ההבדל בין ניהול מודע לניהול שאינו מודע – הוא העוצמה שלכם לשלוט בתוצאה.

בתור ישויות אלוהיות המתגשמות בגוף, יש לכם בחירה באיזו רמת מודעות לברוא את המציאות ובאיזו דרך אתם מעוניינים לעשות זאת. אינכם נשפטים על דעותיכם או על הדברים בהם אתם בוחרים להאמין, אינכם נשפטים ואינכם כפופים לחובה רוחנית כלשהי שאתם אמורים לעמוד בציפיותיה. אתם חופשיים בכל רגע נתון לבחור לכם את הדרך בה תיצרו לכם את המציאות, אתם חופשיים ותמיד תהיו – לבחור לכם על בסיס אילו אמונות תבראו את המציאות שאתם חווים.

מה שאנו רוצים להזכיר לכם זה את עצם יכולתכם לבחור. אנו פה כחלק מההתפתחות הרוחנית של עצמנו, אנו מלווים אתכם בכל שלב ובכל בחירה שתעשו. אנו אוהבים אתכם ללא תנאים, אהבה אלוהית שאינה תלויה בבחירות שלכם. אתם חיים בתוך תנאים מופלאים שאתם עצמכם יצרתם ושבתוכם אתם חופשיים לשחק את המשחק על פי רצונכם.
זהו מה הם אותם רצונות, בחרו אותם בצורה מודעת ואז מקדו את תשומת לבכם בהווה כדי ליצור את העתיד שאתם רוצים. המשמעות היא שאין צורך לחכות שמשהו יקרה במציאות הפיזית כדי שתוכלו ליישם את החיים בהם אתם מעוניינים. שלב הביניים הזה, שבו אתם חווים בעוצמה את העתיד הלא ידוע, הוא חלק בלתי נפרד מהמסע שלכם שבו אתם חופשיים ליצור ולחיות בדיוק על פי רצונכם ותוכניתכם האישית.

היעזרו בתרגולים שונים ובאמצעים שעוזרים לכם למקד את תשומת לבכם ברצונותיכם ובמימושם בפן הפיזי – והתחילו לחיות את רצונותיכם כבר כעת. הגבירו את כוח החיים בתוככם, כיוון שהוא יסייע לכם לברוא את המציאות בה אתם מעוניינים. דאגה לגוף שלכם ולאושר האישי שלכם – מהווה בסיס חשוב להגברת אנרגיית החיים שבכם, אותה אנרגיה שבאמצעותה אתם משתמשים אחר כך כדי לבחור את אמונותיכם וליצור באמצעותן את המציאות שלכם בהווה ובעתיד.

אנו ממשיכים לתמוך בכם בכל עת ולחזק אתכם במסעכם. פנו אלינו בעת הצורך, אין זה משנה באיזה שם תקראו לנו, אנו נשמע ונגביר את שליחת האהבה שלנו אליכם.

אוהבים ומעריכים אתכם מאוד,
פמליית המדריכים וחברי המישור השישי

One comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *