הרחיבו את נקודת מבטכם

עריכה לשונית: סמדר ברגמן

שלום יקרים.

רבים מכם מקבלים בימים אלו מידע שנועד להרגיע אתכם ולהזכיר לכם דברים ששכחתם. אנו פה לצידכם כל הזמן, מתבוננים בכם בהערצה ומתפעלים מכוחכם העצום לברוא לכם מציאות.

בשנים האחרונות האמת מתגלה אט אט ויותר ויותר אנשים מבינים שהדברים שונים מכפי שהם נראים, אך אנו כאן בכדי להזכיר לכם שגם כאשר נדמה לכם שאתם מגלים מהי האמת, הינכם עדיין רואים רק גרסה אחת שלה בעיניכם הפיזיות. האמת הינה דבר רחב בהרבה ממה שגופכם הפיזי מסוגל להכיל בחמשת חושיו, אך אם תתחברו לליבכם, לתודעתכם ולחלקים הרוחניים החבויים בתוככם, תוכלו להרחיב את נקודת מבטכם ולתפוס יותר חלקים מהתמונה.

עליכם לזכור שאינכם חסרי אונים כפי שאתם הרבה פעמים מרגישים. הינכם לוקחים חלק ביצירת המציאות הפיזית שלכם באופן פעיל ובכל רגע נתון, גם אם הינכם כעת סגורים בביתכם, והאמצעי החזק ביותר שיש לכם בבריאת המציאות שלכם היא התודעה.

התודעה שלכם יוצרת כל הזמן את ההתרחשויות שאתם חווים, הן ברמת הפרט והן בכלל. הינכם חלק ממשחק שלם שבו לכל אחד מכם יש תפקיד שהוסכם מראש בין כולכם. לכן, כאשר דברים משמעותיים ימשיכו להתגלות ונדמה יהיה לכם שזה הוא סוף האנושות כפי שאתם מכירים אותה, זכרו שהאמת היא רחבה הרבה יותר מכפי שאתם מסוגלים לראות. נסו להרחיב את הסתכלותכם בנוגע למה שאתם מגדירים כ"רע" או "טוב", ולראות שהם כולם משחקים את תפקידם כחלק מסיפור ההתפתחות האנושי.

אינכם אבודים בתוך תוהו, אתם מרגישים אבודים רק כאשר מבטכם מכוון למציאות הפיזית בלבד. אנו פה בכדי להזכיר לכם שיש לכם את היכולת להרחיב את נקודת מבטכם ולראות גם מעבר למתרחש במציאות הפיזית.

האנושות עוברת שינוי, דברים לא ישארו כשהיו, אך הדברים מעולם לא היו דבר קבוע. החיים על כדור הארץ הינם דינאמים ובתוך ליבכם כולכם יודעים זאת. המציאות הפיזית נועדה להשתנות בכדי לאפשר לכם דרכים חדשות להתפתחות ולביטוי, כך אתם תכננתם אותה וגם כעת הינכם מתכננים ומממשים את תוכניותיכם, ברמת הפרט והכלל.

ימים מאתגרים עוד יגיעו במושגים הפיזים שלכם, אך זיכרו שהינכם ישויות רוחניות הלוקחות חלק במשחק שהן עצמן יוצרות. אם תתרגלו חיבור לתודעתכם הגבוהה, שקט נפשי יתפוס את מקומו של הפחד.

מעולם לא הייתם חסרי אונים וגם כעת אינכם כאלה. אתם הינכם ישויות נפלאות בעלות עוצמה אדירה שעתידות ליצור לעצמן עוד הרבה מציאויות מרגשות ומופלאות. ככל שתתרגלו את הרחבת נקודת מבטכם, כך הידיעה של מי שאתם תחלחל גם אל התאים הפיזיים בגופכם ותרגיע את המערכת כולה. המפתח לבריאותכם הפיזית הוא החיבור לתודעתכם הרוחנית ולנקודת מבט רחבה ככל הניתן.

נצלו תקופה מיוחדת זו לתרגול של אהבה כלפי עצמיכם וכלפי המציאות הסובבת אתכם. הינכם בעיצומו של שינוי כיוון כלל אנושי וכולכם יחדיו אוחזים בהגה. אל תתנגדו לסיבוב שלו, הרפו ונשמו יחד עם התנועה, מכיוון שכולכם יחד תכננתם מראש את הדברים, לשם התפתחותכם הגבוהה. הרפיה אינה אומרת לאבד אחיזה בהגה, אינכם מאבדים את השליטה על חייכם וגורלכם, אתם רק מאפשרים לדברים להתרחש כפי שתוכננו על ידכם וכפי שאתם מכוונים אותם בכל רגע נתון, גם אם אינכם מודעים לכך.

אם הייתם מודעים לכל המתרחש מאחורי הקלעים של המציאות הפיזית שלכם, הדבר היה משנה את חוויותכם ולא היה מתאפשר לכם לחוות באופן מלא את מה שבאתם לחוות. יחד עם זאת, אתם לא "נזרקתם" אל כדור הארץ חסרי כל יכולת. אתם בחרתם להגיע לכאן ויחד עם לידתכם אל תוך המימד הפיזי הבאתם איתכם כלים אשר נועדו לעזור לכם להתחבר אל נקודת מבט רחבה יותר, שתאפשר לכם לנצל את האירועים בחייכם בצורה המיטיבה ביותר, כך שישרתו את התפתחותכם הגבוהה.

שמחה, הנאה, אהבה והערכה למה שיש לכם, אלה הם הדברים שיעזרו לכם לשמור על החיבור לתודעתכם הגבוהה ולנקודת המבט הרחבה. תודעתכם היא כלי עצום ואינסופי ביכולותיו, בחרו למלא את חייכם בדברים המזינים את תודעתכם באור, האור באופן טבעי יתפוס את מקומו של הפחד.

היו סבלניים כלפי עצמיכם וכלפי המציאות שסביבכם. התפתחות הינה תהליך של תנועה מתמדת והדברים מתשנים כל הזמן. השארו פתוחים למה שהיקום יציע לכם והשתמשו בכלים שניתנו לכם לבריאת המציאות שלכם.

אנו איתכם כל הזמן, לוקחים חלק ניסתר אך פעיל, במשחקכם האנושי. אנו נמשיך לעודד אתכם ולהזכיר לכם מי אתם. אנו חלק מכם ואתם חלק מאיתנו. אנו חלקים שונים של אותו השלם, זה הוא השלם שרק נקודת המבט ממנה מתבוננים, יוצרת לגביו את האשליה של ההיפרדות.

האהבה שלנו אופפת אתכם בכל רגע נתון ובכל מקום בו אתם נמצאים. יום יבוא ותהיו ערים לנו יותר מכפי שתוכלו לדמיין.

מעריכים אתכם מאוד ועוטפים אתכם בתמיכת אין קץ,

חברי המישור החמישי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *