"אמיתות" וידיעה פנימית

עריכה לשונית: סמדר ברגמן

במשך חיינו אנו נתקעים בהרבה סוגים של "אמיתות". נספחים שונים של אמונות ותפיסות שהצטרפו אלינו במהלך חיים אלה או אחרים, אותם הפכנו לאמת מוחלטת. ל"אמיתות" אלה יש את הכוח לקבע אותנו שוב ושוב באותו שיעור חיים. כחלק מתהליך למידת האמת, "אמיתות" אלו משתחררות מכבליהן ויוצאות לחופשי. כדי לחוש את האמת של מי שאנו, עלינו לפנות מקום לידיעה זו.

קיבעון מחשבתי הינו תסבוכת אינסופית של אותה אנרגיה בתוך עצמה. מצב זה מעכב זרימה והתפתחות, אך מהווה חלק מהבחירה שלנו כיצד ואיך להתפתח, כיצד ואיך לבטא את עצמנו.

שחרור מכל אמת מאפשר לנו לראות את המהות האמיתית של הדברים, של עצמנו. אך גם פה חבוי פוטנציאל לתסבוכת. גם ההתעקשות להימנע מכל קיבעון מחשבתי – עלולה להפוך לקיבעון בפני עצמו.

כולנו נולדים עם ידע פנימי שקיים בנו, שנועד לסייע ולאפשר לנו את יכולת ההתפתחות הטובה ביותר בחיים המחכים לנו. איננו צריכים להתעלם ממה שאנו יודעים שאנו יודעים. ידיעות אלה הן בעלות איכות של שקט פנימי. שקט פנימי הינו מהות האמת והאמת היא חלק מתודעת האהבה.

באמצעות השקט הפנימי אנו יכולים להבדיל בין קיבעון מחשבתי לאמת טהורה, אמת שהיא ידיעה פנימית. הצורך וההשתוקקות בשכנוע האחר בידיעות הפנימיות שלנו אינם מהווים חלק מן האמת עצמה. לאמת, אפוא, שני אלמנטים: הראשון הוא מהות השקט הפנימי, השני הוא העדר הצורך לשכנע אחרים.

חיים על פי אותה האמת שהיא הידיעה הפנימית שלנו, הם, כאמור, חלק מתודעת האהבה. ההשפעה הגדולה ביותר שיש ביכולתנו להשפיע היא הפיכת עצמנו לאותה אמת והתקיימות מתוך תודעה של אהבה.

כיצד נהפוך להיות אותה אמת של עצמנו? התשובה לכך טמונה באמת עצמה, באותן ידיעות פנימיות שאיתן הגענו לעולם. אם נלמד אותן – נלמד את האמת. שאלו את עצמכם מה הן אותן ידיעות פנימיות שלכם, אותן ידיעות על עצמכם או על העולם שבהן אתם חשים בטחון ושקט פנימי? בחנו האם מתקיימים שני האלמנטים של האמת באותן ידיעות פנימיות.

והרי לכם מתכון לחיים של אהבה.

שלכם,
כריס

~~~

כריס הינו ישות גלגולית שלי שהמשיכה את מסעה ההתפתחותי-רוחני, ומסייעת לי כעת לעבור את מסעי ולהעביר דרכי מידע רוחני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *