ריפוי שומה באמצעות מדיטציה

אתם רואים משהו על העפעף שלי? נכון ששום דבר מיוחד? אז רציתי לספר לכם שכבר מעל לחצי שנה, אולי אפילו שנה, היתה לי פלולה על העפעף ממש קרוב לריסים, מעליהם. בפעם הראשונה שהבחנתי בכדור הקטן שצמח לי שם החלטתי מיד להפסיק לשים עליו איפור. עבר חודש ועוד חודש, אבל החבר החדש שלי לא נעלם. אני מנסה לחשוב על דימוי שיסביר לכם את הגודל שלו, הוא לא היה ענק אבל נראה לעין ומורגש בקלות, אולי קצת כמו העיגול האדום בקצה של גפרור, רק בצבע עור.
לפני חודש בערך הרגשתי אותו מציק לי במיוחד, הסתכלתי במראה ושומו שמים! הגפרורון גדל! הבנתי שעליי לטפל בעצמי במיידי. עברו עוד שבועיים בערך כי התעצלתי, אבל בראש (במחשבה ובאנרגיה) כבר התכווננתי להעלמת החמודי הזה והתחלתי בפעם-פעמיים שאני עושה מדיטציה תוך כדי פעולות יומיומיות (בגלל העצלות וכי ידעתי שגם לזה תהיה השפעה). לפני שבוע וחצי ישבתי למדיטציה להמסת הפלולה בצורה קצת יותר מסודרת, עשיתי מדיטציה אולי בסביבות החמש-עשר דקות בעוצמה גבוהה של ריכוז (עניין של מיומנות). שיחקתי עם כמה סוגים של דמיון, בהתאם לאינטואיציה. המדיטציה כללה תמונה של הפלולה נמסה ושוקעת אל תוך עצמה, תאי פלולה נהרסים ומתפוצצים כמו בועות סבון, ראיה של העפעף בריא וחלק ועוד.
לאחר המדיטציה המסודרת הראשונה הפלולה נעלמה כמעט לחלוטין! יומיים אחר כך עשיתי עוד מדיטציה כזאת שלאחריה פשוט לא היתה פלולה!! המשכתי רק לעוד מדיטציה אחת, כי רציתי לעשות וידוא סופי (באתי לכתוב וידוא הריגה, אבל האמת היא שהריפוי נעשה עם המון אהבה והכרה בדבר שרציתי לרפא, כלומר הפלולה החמודה שלי).
בקיצור, אני חושבת שהמסר של הפוסט ברור. כוח המחשבה ויכולת הריכוז האנרגטית שלנו היא כלי עצום לריפוי וליצירת מציאות, חומרית, רגשית ורוחנית. נצלו אותה, לימדו אותה, משמעות הדבר היא הכרה בעצמי האלוהי שלכם, כי זה בדיוק מה שאתם. נשיקות 3>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *