קלמיגו לחרדות

היום אני רוצה לספר לכם על אביזר-עזר להתמודדות עם חרדה, מה שאתם רואים פה בתמונה.
נסיבות החיים שלי אילצו אותי להתמודד עם מנעד מאוד רחב של דרכים שבהם החרדה שלי מתבטאת. העובדה הזו גרמה לי ליצור אוסף רחב ומגוון מאוד של אמצעי עזר להתמודדות עם חרדה אקוטית וכרונית. לפעמים מדובר בדברים ממש פשוטים, על גבול הגיחוך, ולפעמים בדברים מורכבים יותר. הפעם אני רוצה לשתף אתכם באיזשהו מכשיר מגניב שנוצר במיוחד להרגעה בזמן חרדה אקוטית.
המכשיר הזה הוא סוג של משאף, יותר נכון מנשף, כלומר הוא מתבסס על הנשימה עם דגש על הנשיפה. יש לי ניסיון רב עם תרגילי נשימה ולכן לא מיד נדלקתי על וויברטור החרדה שלי (תיכף תבינו למה אני קוראת לו ככה), אבל ההתמודדויות החדשות שהיו לי פה בארה"ב הביאו אותי למצב שבו אביזר חיצוני לי עשוי לפעמים להוות הצלה בשבילי, במיוחד אם אני חווה התקף בחוץ, בין אנשים.
למנשף הזה קוראים קלמיגו CalmiGo
הקלמיגו בנוי דומה למשאף בצורתו ובתוכו כדורונים קטנים. כדי להשתמש בו אני מדליקה את המכשיר (הוא על בטריות) ונושפת אל תוכו כאשר המטרה היא לגרום לנורה להידלק ולמכשיר לרטוט (ומכאן השם "וויברטור חרדה" 🙂 ). זה קורה באמצעות הנשיפה שלנו, שבעזרתה אנחנו מזיזים בתוך המכשיר כדורונים קטנים שעולים מעלה, לא רואים את הכדורונים אבל אפשר לשמוע אותם זזים כשנושפים אל תוך המכשיר. כדי להצליח אנחנו בעצם נאלצים להתרכז בנשימה ולנשוף נשיפה ארוכה, מספיק איטית וגם לא חלשה מידיי, רק אז ידלק אור והמכשיר ירטוט. ואז פשוט חוזרים על הפעולה שוב ושוב עד שנרגעים.
הנשימה ידועה כאמצעי להרגעת סטרס ותרגילי נשימה מהווים בסיס חשוב להתמודדות עם חרדה. המכשיר לדעתי יעיל במיוחד למי שאין לו ניסיון בתרגילי נשימה או למי שהתקפי החרדה מתבטאים פיזית בצורה מאוד עוצמתית, כך שקשה לו לאסוף את עצמו לבד והוא זקוק לאמצעי חיצוני.
תרגול הנשימה בזמן התקף גורם לנו להתרכז במשהו אחר שדורש את תשומת ליבנו, הנשיפות מגרות את עצב הואגוס (העצב התועה) לפעולה. איזון וגירוי של עצב הואגוס ידוע כמרגיע, מאזן דופק ומייצב לחץ דם, משפר מצב רוח ועוד (אפשר לדבר המון על העצב המיוחד הזה, פעם אחרת ארחיב).
עוד יתרון משמעותי לדעתי של המוצר הזה: הוא יכול להיות מצויין לילדים. אין לי ילדים ואני לא יודעת אם נתנו לילדים לנסות אותו, אבל לי נראה שזה מאוד עשוי להתאים והלוואי שהיה לי אותו בתור ילדה.
נקודה נוספת שניתן לבצע עם המכשיר זה הדבקת מדבקה מיוחדת בריח לבנדר שמגיעה יחד עם המכשיר. שימוש בריח הוא עוד אמצעי משמעותי להתמודדות עם מצבי סטרס. החיסרון של המדבקה לדעתי זה שאם אתם רגישים לריחות, אז לפעמים הריח עשוי לגרום לבחילה. אני אישית לא מדביקה את המדבקה שלי, במקום זה אני לוקחת איתי לפעמים בתיק בושם קטן. פעם אחרת ארחיב עוד על איך נעזרים בריח להרגעה, אבל מה שחשוב שתדעו זה שאתם לא חייבים להדביק את המדבקה, זו רק אופציה.
את הוויברטור חרדה שלי אני קניתי פה בארה"ב, אשים לכם למטה קישור שדרכו ניתן להשיג אותו בארץ. ממליצה גם לחפש בגוגל את המילה "קלמיגו" ואז יעלו לכם הרבה תוצאות ששם תוכלו לקרוא ולצפות בסרטונים על המכשיר, אשים לכם חלק מהקישורים.
חשוב לציין שלא מדובר בתחליף לטיפול עמוק, אלא באמצעי הקלה מיידי ודרך טובה לתרגול שליטה על הנשימה במצבי סטרס.
שימו לב גם שהמכשיר אינו מכיל תרופות ואין לו את תופעות הלוואי שיש לפעמים לתרופות.
אני מציעה לכם לא למהר לקנות אותו, אני לא חושבת שהוא כל כך זול. אני לא יודעת בדיוק כמה הוא עולה כי אני קניתי אותו בארה"ב ממכר שהיה עובד בחברה והיה לו בבית מכשיר חדש. אני מניחה שמדובר בסכום מכובד שכדאי לשקול אם הוא באמת משתלם לכם להוצאה.
מה שהייתי מציעה לכם זה קודם כל לנסות תרגילי נשימה (אפשר לחפש בגוגל וביוטיוב, יש המון סוגים), לתרגל אותם בהתחלה כשאתם במצב רגוע, לבד בחדר, אפשר לפני השינה/הקימה, ואז לנסות לתרגל אותם בזמן שאתם חווים סטרס ולראות אם אתם מצליחים להירגע. יכול להיות שתגלו שאתם לא זקוקים לקלמיגו ותחסכו לעצמכם את ההוצאה הכספית.
במידה ותחליטו שזה מעניין אתכם, אז ממליצה לכם קודם לקרוא ולצפות בסרטון על המכשיר, ואז להחליט סופית.
אני שמה לכם את הקישורים הרלוונטיים.

  • הבהרה *
    אין לי שום אחוזים או מניות ואני לא מרוויחה שום דבר אם אתם קונים את המכשיר. אני פה כדי לשתף אתכם בדרכים שבהן אני נעזרת להתמודדות עם החרדה שלי, בתקווה שאולי זה יעזור למישהו.
    קישור לקריאה וצפייה בסרטון על הקלמיגו:
    https://calmigo.4-me.co.il/
    קישור לקניה בישראל:
    https://www.mdspharm.co.il/items/2305073-CALMIGO
    קישור לאתר שלהם באנגלית:
    https://calmigo.com
    נאמר לי שאפשר להזמין גם מאמזון, לא יודעת אם זה רלוונטי גם למי שחי בארץ.
    מאחלת לכולנו הרבה בריאות, שמחה ושלוות נפש 💖
    בבקשה שתפו את הפוסט במידה ואתם חושבים שהוא עשוי להועיל לאחרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *