להתבטא בכדי לישון

בלילה, כשאני שוכבת בשקט עם עצמי, אז מגיעות כל היצירות שהנשמה שלי משתוקקת ליצור. פתאום יש לה מספיק שקט, פתאום אני לא מפריעה לה עם כל מיני מחשבות, עייפות ומתחים. ואז היא מתעוררת ואני לא יכולה לישון כשבתוך הראש שלי נוצרות אינפור יצירות בכל מיני תחומים.
אחרי שהפסקתי את הכדור והתאוששתי ממנו קצת, הבנתי שאני חייבת להכנס לעוד רובד עמוק כדי לעזור לעצמי לישון טוב יותר. קיבלתי מסר במדיטציה שהנשמה שלי, שלנו, נמצאת כאן בכדי להתבטא דרך הגוף ואם היא לא מקבלת את מה שהיא זקוקה לו אז אנחנו הופכים חסרי שקט. קיבלתי שאני צריכה למרות כל הקושי לממש את יכולות היצירה והביטוי שלי בצורה משמעותית יותר ממה שעשיתי עד כה. קיבלתי הדרכה לבחור בכל יום 5 דרכים שבהם אני מבטאת את עצמי דרך יצירה כלשהי. עשיתי לי רשימה של הרבה דרכים שדרכן אני אוהבת ליצור ולהתבטא, למשל לכתוב מוזיקה, שירים, פוסטים, להמציא מתכונים לבלוג, לצלם ולערוך, לבנות שיעורי יוגלאטיס, לכתוב במחברת קסם ועוד.
זה לא כזה פשוט לי. אני נמצאת בתוך איזשהו לופ שבו העדר המימוש שלי, העדר הביטוי שלו הנשמה שלי זקוקה, גורם לי לאי שקט, למתח, לחולי, כל אלה גוררים עייפות אינסופית ואיבוד אנרגיה, זאת בנוסף לקשיים אחרים שאני חווה, אבל כמובן שהכל קשור.
מה שהבנתי כעת זה שאני חייבת להוציא את עצמי מהלופ בכוח ובעזרת ההדרכה הגבוהה שלי אני מצליחה לאט לאט לשפר את המצב הכולל שלי. אני לא זוכרת מתי ישנתי טוב בעשור האחרון, אבל מאז שהתחלתי לעשות את מה שקיבלתי במדיטציה אני ישנה. אני אשכרה ישנה. עופר אמר לי באיזה בוקר שהוא קם כמה פעמים, עשה רעש, הלך לשירותים, חזר.. ולא שמעתי כלום. ישנתי כמו מתה אתה קולטים? אני ישנתי, אני מתקשה להאמין למה שאני כותבת.
אז זה לא קל, אני גולשת במהלך היום מחוץ לעצמי לפעמים ושוכחת ממני, אבל אני עומדת לעצמי על הראש ומשתדלת ללמוד לשמור על קו האמצע הפנימי שלי במהלך היממה כולה. לא כל יום אני מצליחה לבצע את המשימות וכשזה נמשך יותר מידיי ימים השינה שלי קצת חוזרת להיות טרודה, אבל אני אלופה, ממשיכה לצעוד בנחישות ומחזירה את עצמי לתלם כי מי אם לא אני?
בוקר טוב לכם חברים, ולילה טוב לי ושינה מתוקה 🙂
בתמונה: טאקוס שצרבתי במחבת עם שעועית מעוכה, אבוקדו, עגבניות שרי, לקט עלי בייבי, פסטרמה וספייסי מיונז, הכל טבעוני כמובן 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *