את הדרך הבריאה שלי סיימתי בבית חולים

זה מה שאכלתי לפני חמש שנים בדיוק.
אני מבטיחה לכם שאוכל יפה וטעים הוא לא הבטחה להיותו מזין. הוא לא ערובה לכך שאתם מקבלים את אבני הבניין להן אתם זקוקים או שאתם אכן מעכלים וסופגים את מה שיש בו. כדי להבין על מה אני בכלל מדברת אתם צריכים להסכים לשחרר ממה שאתם חושבים שאתם יודעים ולהיפתח למידע חדש.
אתם צריכים להסכים לשחרר אידאולוגיות, אמונות והתניות שנורא רוצות להיות מוכחות במציאות.
לשחרר אחיזה.
לא קל בכלל, מי כמוני יודעת.
אין צורך להגיע למצב שבו אתם מבינים שאתם תמותו אם לא תסכימו לשחרר. אפשרו לעצמכם, רק רעיונית, לחקור מקומות חדשים. אתם לא צריכים להתחייב לשום שינוי ואף אחד לא חייב לדעת, אתם יכולים פשוט להחליט שמותר לכם לבחון את הרעיונות הנוספים שקיימים בעולם שלנו.
אני את הדרך ה"בריאה" הזו סיימתי בבית חולים, אחרי שעברתי גם דרך חצי-פירותנות.
נותרתי מרוקנת מברזל, עם מעי סופר פגוע, עם אנדומטריוזיס מטורף, עם חצי מכמות השיער שלי בראש, עם עור יבש ומלא נקודות אדומות קטנות שבאיזשהו שלב הפסקתי לנסות להבין את פשרן, עם חוסר אנרגיה להתאמן במקצוע שאני עצמי מלמדת, עם חוסר ריכוז ומיקוד עד כדי בליעת מילים בשיעור ואיבוד קו מחשבה, עם רעידות חרדה ללא שום הקשר אמיתי, עם המון זמן החלמה אחרי פציעות, עם רגישות בחניכיים, שיניים שצבען החל להפוך שקוף ובאמת שזה אפילו לא הכל.
חשבתי שאני מיוחדת, מסתבר שאני לא.
בקרוב אני מתחילה לראיין טבעונים לשעבר דוברי עברית לסרטוני יוטיוב ומאמרים. רעיון זה מתבשל במוחי כבר חודשים רבים והמרואיינת הראשונה היא זו שנתנה לי את הדחיפה להתחיל, כנראה אפילו מבלי לדעת שזה היה לי סוג של קריאה פנימית.
עדכונים בקרוב.

  • טבעונים לשעבר שרוצים להתראיין – שלחו לי הודעה בפייסבוק או השאירו תגובה פה באתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *