אני, אנסטסיה ועסיס

אחת הסיבות שאני כל כך אוהבת את אנסטסיה זה בגלל המגוון המגדרי של העובדים. שנים שאני יושבת במסעדות ובתי קפה בתל אביב ולא ראיתי צוות מגוון כל כך כמו באנסטסיה.
בהתחלה זה התקיל אותי העניין הזה, לא רק באנסטסיה אלא בתל אביב בכלל. אני הולכת ברחוב ועוברת בחורה עם אנרגיה גברית מובהקת, שיער קצר, שפת גוף של גבר… אני מרגישה מוזר, האם הייתי יכולה להתקרב אליה פיזית, אני שואלת את עצמי. וזה קורה ושוב ושוב בעיר הנפלאה הזאת. מלצר עם טייץ צבעוני ואיפור, מדבר על עצמו בלשון נקבה, האם לפנות אליו בלשון גברית או נקבית? אני מבולבלת. ואם הוא זאת היא אז למה היא נראית לי מושכת? ואיך זה שהוא כל כך יפה עם האודם ושיער החזה המבצבץ? ומי אמר שאני נמשכת דווקא לגברים? את זה שאלתי את עצמי כבר מזמן, אבל תל אביב, ובשבילי בין השאר גם אנסטסיה, דחפה אותי להמשיך לשאול.
כי מה המשמעות של מגדר בכלל? האם באמת נועדנו להימשך רק למין מסויים? האם באמת נועדנו להתנהג רק כמו מין מסויים? ומי אמר שרק מה שמשרת את ההישרדות האבולוציונית שלנו הוא טבעי? אולי ביטוי עצמי באופן כללי הוא דבר טבעי, ואולי הנאה היא טבעית, ומרחב של צורות, צבעים, התנהגויות ויצירתיות, אולי הם הדבר הטבעי ולא ההגבלות, ההתניות, המוסכמות והכללים החברתיים שמאחוריהם מסתתר בעיקר פחד..?
אז אני מכריזה כעת שאני הכל!
כן, יש לי ציצים, אין לי בולבול, כמות הזקן שגודלת לי לא תספיק כדי לבלבל את מי שמסתכל עליי לגבי זהותי המינית, אבל אני הרבה יותר ממש שיש לי בתחתונים!
אם אני משחררת פחדים, מבוכה, בושה, אשמה… אז אני באמת הכל. אני נמשכת למי שמוצא/ת חן בעיניי, אני יכולה לקום יום אחד במצב רוח של ליידי עדינה ויום אחר במצב רוח גברי, דוחף ומסתער. יום אחד בא לי ללבוש שמלה פרחונית קצרה ויש ימים שבא לי ללבוש את הבגדים של עופר (ולא דווקא בגלל שהם היו עליו, למרות שזאת סיבה מצויינת).

ביום שישי עוד שבוע תהיה לי הזכות לצפות בהופעה של עסיס המדהים. את עסיס אני מכירה מאנסטסיה ולאחרונה נחשפתי לעבודת הבמה שלו.אם מסקרן אתכם לחקור עם עצמיכם את נושא המיניות, לצפות במשהו קצת אחר, בואו להופעה של עסיס, זאת תהיה התחלה מצויינת 🙂
זה קישור לעמוד האירוע של ההופעה:
https://www.facebook.com/events/502809810075107/?ti=cl
וזה סרטון של עסיס שסובב, כיווץ ומעך לי את הלב, וזה מקסים שכמה שאנחנו שונים אנחנו גם דומים ויכולים להזדהות עם אותם הדברים ❤

https://youtu.be/r9IB2Xej-dc

ואם עוד לא יצא לכם לבקר באנסטסיה אז הגיע הזמן, הנה קישור לעמוד הפייסבוק שלהם:
https://www.facebook.com/cafeanastasia/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *