Yogo's יוגוס באשקלון

 

כבר כמה זמן שחברותיי ואני שומעות על יוגורטריה מעלפת באשקלון, קראנו בפייסבוק, ראינו תמונות… בקיצור, היום החלטתנו לנסוע במיוחד מתל אביב לאשקלון! ולכל מי ששואל אותי איך אני קוראת לעצמי הטבעונית העצלנית, אני רק אומר להגנתי שלא אני נהגתי 😉

אז הגענו לאשקלון, למקום קטן וחמוד, הסתכלנו בסקרנות והתחלנו לדבר עם בחור מקסים בשם קובי שהתגלה כבעלי המקום. תוך דקות הבנו שאנחנו בבעיה! האופציות נשמעו מדהימות אחת אחת וכל מה שיכולנו לחשוב זה מה זה המקום המושלם הזה??
אז ככה, מסתבר שקובי הוא גאון והוא התחיל בקונפסט של יוגורטים בטעמים! לא, אל תטעו, לא מדובר בפרוזן יוגורט. מדובר ביוגרט המתקתק שכולנו מכירים, זה שמוזגים לנו לכוס ואנחנו מוסיפים לו פירות ודברים טעימים, אז כזה רק בטעמים. נכון נשמע מגניב? חכו שתטעמו!


חוץ מהיוגורטים יש עוד המון דברים שפשוט לא יכולנו שלא להזמין. מזל שהיינו ארבע וחבל שלא היינו שמונה! כל טעימת יוגורט שטעמנו היתה יותר מוצלחת מהקודמת, התלבטנו חצי שעה רק כי לא יכולנו לוותר על כלום! יש ביוגורט טעמים משתנים וקבועים, יש כאלה שמוכנים מראש ויש כאלה שקובי מכין על המקום. דבר שני, הקינוחים! תראו כמה יפה הפנקייק! בא לי לאכול את כל התמונות!

וכן, הכל היה טעים גם במציאות, שלא יהיה לכם ספק. קובי רצה לקבל את דעתנו המלאה, היה רק דבר אחד שפחות אהבתי וזה הריבת חלב, אני וקובי הולכים להיות בקשר לגבי העניין, הוא יעבוד על לשפר אותה. קובי באמת מדהים, פתוח לביקורות וסופר מקסים. האמת היא שמלבד ההערה על הריבת חלב הכל היה באמת מושלם. לקחנו וופל בלגי, קרפ נהדר, שני יוגורטים קטנים בטעמים שונים, את הפנקייק קובי הכין לנו עליו וגם זכינו לטעום גלידת קפה-ערמונים טעימה, יש מלא סוגי רטבים ותוספות, יש קצפת, יש כמה סוגי גלידות… בקיצור, אל תצפו לראות עוד פוסטים שלי השבוע, כי אפילו את האצבעות אני בקושי מזיזה עכשיו.
הכל יחד (בלי הפנקייק) עלה 106 ש"ח. אה ו.. הולך להפתח סניף בתל אביב!!!

זה קישור לעמוד הפייסבוק של יוגוס:
https://www.facebook.com/Yogos.co.il/
הם נמצאים במלכי ישראל 35, אשקלון. טלפון: 050-333-2338
שעות הפתיחה: א'-ה' בין השעות 11:00-23:00, ימי ו' 11:00-15:30, ימי שבת 19:00-23:00

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *