Pomo – מסעדה איטלקית ברמת החייל

פסטה ארביאטה מרורה בפומו

מסעדת POMO, מסעדה איטלקית ולא טבעונית בעליל, החליטה לחשוב גם על הקהל הטבעוני ובחרה להכניס אופציות טבעוניות!
הם בחרו להשתמש בגבינה האיכותית של טבע האדם לפיצה ולא בגבינות התעשייתיות והזולות יותר, מה שכבר נתן להם נקודות זכות אצלי ושכנע אותי עוד יותר לתת להם צ'אנס אמיתי.
אז היום הזמנו זוג מקומות על הבר 🙂
צעדנו ברגל מהבית למסעדה, 25 דקות הליכה, היה קר אבל כל הדרך חשבתי על הפיצה החמה שמחכה לי!
המסעדה היא מסעדת שף עם טאץ' יוקרתי, אווירה רומנטית ונעימה, כוסות שמפניה תלויות הפוך, אור חמים, את המעילים תלינו בכניסה והתיישבנו על הכסאות הגבוהים. בניגוד מוחלט לאווירה הנעימה, היה לי מאוד לא קל עם ריחות בעלי החיים שנצרבו מולינו. הזמנו מקומות על הבר מבלי לדעת שיבשלו ממש מול המושבים שלנו, אם אתם טבעונים ומחליטים להגיע אני מאוד ממליצה לא לשבת בבר.
הברמן יצא מגידרו כדי לספק אותנו, השירות היה יוצא מן הכלל, מהרגע הראשון בטלפון ועד רגע היציאה מהמסעדה.

פיצה קפריצ'וזה בפומו

אני הזמנתי פיצה קפריצ'וזה (66 ש"ח) שמגיעה עם פטריות, זיתים וארטישוק. הבצק דק, רוטב העגבניות עדין ויש נדיבות בכמות התוספות. אני אישית לא מחובבי הפיצות הדקות ולדעתי הרוטב היה מעט אנמי. אני חושבת שזה קשור לעובדה שהפיצות הלא טבעוניות שהיו בתפריט אופיינו בתוספות עם טעמים חזקים, אבל לעומתם הגבינות הטבעוניות הן מאוד עדינות והיתה חסרה לי ספייסיות. רוטב שום או צ'ימיצ'ורי לא שומני מידיי היה יכול להיות נהדר על הפיצה.
עופר הזמין פסטה ארביאטה מרורה – פסטה ברוטב עגבניות חריף (53 ש"ח) שהיתה מוצלחת. יש להם שני סוגי פסטה טבעונית, ארוכה וקצרה.
בגזרת הראשונות והקינוחים לא היה מענה מספיק ראוי לטבעונים בעיניי (סורבה תות לא נחשב 🙂 ). דיברתי שם עם אחד האחראים והצעתי שיוסיפו רטבי שמנת ולפחות קינוח אחד טבעוני כמו שצריך. הוא היה לגמרי בעד ואמר שיעביר את זה הלאה.

בדרך הביתה עצרנו לקינוח בגלידריית ג'ילדו שנמצאת על ראול וולנברג ותמיד יש להם אופציות טבעוניות נהדרות!
אני לקחתי כדור חצי חצי בטעם שוקולד מריר+שוקולד לוז (15 ש"ח) ועופר לקח מנת ילדים של שוקולד מריר (11 ש"ח), ממליצה!

אני שמחה שהלכנו לפומו וממש מקווה שהם יהיו פתוחים להוסיף עוד אופציות טבעוניות. אני באמת מאמינה שעדיף ללכת יד ביד מאשר ראש בראש ושכך אפשר ליצור שינוי אמיתי. אני חושבת שעצם זה שיש אופציות טבעוניות במסעדה שמגישה לחי עגל מעיד הרבה.
אם מעניין אתכם לדעת מה נותן לי כל כך הרבה תקווה, כוח וסבלנות מול בתי עסק ומדוע אני מאמינה שחשוב להעריך כל אופציה טבעונית חדשה, אתם מוזמנים להצטרף אלינו ולהתנדב באתגר 22 או לעשות את האתגר בעצמיכם, אז תבינו בדיוק על מה אני מדברת ותראו איזו משמעות יש לכל התקדמות כזאת, בזמן שמאות אנשים בחודש נרשמים לאתגר מכל הארץ.
זה קישור להרשמה לאתגר 22, מוזמנים להתנסות ב 22 ימי טבעונות בליווי מדריכים ועוץ תזונתי מקצועי
http://veg.anonymous.org.il/etgar22
זה קישור לאתר של מסעדת פומו
https://pomo-italiano.co.il/
וזה קישור לעמוד הפייסבוק שלהם
https://www.facebook.com/POMO.TLV/?ref=br_rs
פומו, הברזל 11, רמת החייל, תל אביב.
זה קישור לעמוד הפייסבוק של גלידריית ג'לידו בראול וולנברג 24, רמת החייל, תל אביב
https://www.facebook.com/gelidoicecream/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *