מסעדת Messa תל אביב

 

ריזוטו ירוק מדהים במסה

פעם ראשונה שלי במסה – וואו טעים!!
הזמנו מראש מקום לארבעה לשעת צהריים. ברגע שניכנסנו הרגשתי באווירה השקטה והאינטימית. קיבלה אותנו בחורה מהממת שהושיבה אותנו עם חיוך ואני הופתעתי, לא ידעתי שמדובר במסעדת יוקרה עם כורסאות מרופדות, וילונות בצבע שמנת ואורות מעומעמים. חברות שלי באו עם שמלות ואני לבשתי בגדי ריקוד וג'ינס קצר!  ?
כשהתיישבנו הגישו לנו סוג של תה קר שקוף-לבנבן, משהו עם לימון ויסמין או פסיפלורה, לא זוכרת בדיוק אבל הוא היה ממש טעים! מיד עם ההזמנה שמו לנו סלסלת לחם לבן עם שלושה מטבלים, המטבוחה שלהם היא המטבוחה הכי טעימה שטעמתי, היה בה משהו מעודן והיא לא היתה חריפה. הייתי יכולה לאכול ארוחה שלמה שמבוססת על הלחם והמטבוחה.
למנות ראשונות הזמנו פעמיים שווארמה טופו ושני סוגי סלטים שהיו מעולים. התיבול של השווארמה טופו טיפה עדין מידיי לטעמי, אבל מרגיש שאם הם היו מתבלים יותר זה היה הופך להיות בסגנון עממי מידיי שלא מתאים למקום. אם היו מוסיפים מעט מהממרח הלימוני בפנים זה היה יכול לשדרג וגם להפוך למנה ייחודית יותר.

דפי לזניה וצ'אודר

ונעבור לעיקריות – הריזוטו משגע!! ממש רקדתי משמחה!! הוא מתובל בקארי ירוק, עם פטריות ועלים מלמעלה, התענגתי על כל ביס!
גם דפי הלזניה עם הצ'אודר היו נהדרים! אם כי חריפים מידיי, טיפה פחות חריפות היה לי מושלם, אבל אני עובדת על העניין הזה 😉
הכיסונים הממולאים בכרישה היו טעימים והוגשו עם רטבים בצבעים שונים. זאת היתה המנה היקרה ביותר ודווקא היא טיפה איכזבה אותי, לא כל כך אהבתי את הבצק של הכיסונים, אבל המילוי והרטבים היו מצויינים.

קינוח חלבה

בגזרת הקינוחים הצטערתי לגלות שאין כל כך מבחר טבעוני, במיוחד אחרי שהבנתי כמה הם טובים במה שהם עושים. יש רק קינוח חלבה, שאר הקינוחים הטבעונים זה שניים או 3 שלושה של גלידות סורבה. לבסוף, הזמנו את הקינוח חלבה למרות שאחת מהבנות לא אוהבת חלבה. הקינוח היה היה נהדר, בצלחת שחורה ועמוקה קיבלנו גלידת חלבה מכוסה במי ורדים, פטל, טחינה גולמית ומלא שערות חלבה.

סה"כ הזמנו 4 עסקיות צהריים (עיקרית אחת לא טבעונית), שלושה בסביבות ה 90 ש"ח ואחת בסביבות 120 ש"ח. בקבלה כל מנה מפורטת בנפרד, אבל המחיר היה של עסקית.
המסעדה פתוחה כל יום במתכונת של צנריים ושל ערב. בצהריים (12:00-15:30) התפריט זול יותר מבערב (19:00-01:00) אך מדובר למעשה באותו התפריט. המקום לא זול, אבל מספק חוויה בהתאם. שירות מצויין, אווירה נעימה, ניקיון, אוכל ברמה מדוייקת, מקום מושלם לחגוג אירוע לדעתי.
זה קישור לעמוד הפייסבוק של מסה
https://www.facebook.com/MessaRestaurant/
וזה קישור לאתר שלהם
http://messa.rest.co.il/
מספר הטלפון של מסה – 03-6856859

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *