הזדמנות להעיז לברוא עולם חדש!

היום הוא יום הטבעונות העולמי.
לפני יומיים העזתי סוף סוף לפתוח את עמוד הפייסבוק שלי שנקרא "הטבעונית העצלנית". אחרי שנתיים וחצי של טבעונות ואינספור פוסטים בנושא טבעונות שהעלתי בפרופיל האישי שלי ובקבוצות בפייסבוק, ובעיקר אחרי הרבה תמיכה שלכם, החברים, המגיבים, המלייקים, אזרתי אומץ להתחיל משהו חדש. לקח לי זמן להעיז. למה? כי אני לא בשלנית מומחית, אני לא יודעת לאפות דברים מסובכים, אני לא תזונאית מוסמכת, אני לא עיתונאית אוכל או מבקרת מסעדות, אבל.. אני מאוד אוהבת לאכול! אני אוהבת להנות, ללמוד על תזונה, לעשות לעצמי טוב ולעשות טוב לאחרים, יש לי המון ידע ורצון לתת.
בשנה האחרונה התנדבתי באתגר 22, פרוייקט חינמי מטעם אנונימוס שמסייע למאות אנשים בחודש להתנסות בטבעונות ולעשות את השינוי התזונתי בצורה בטוחה ונעימה עם תמיכה אוהבת ומקצועית. ההתנדבות באתגר חיזקה אצלי את ההבנה שרבים הם האנשים שאינם אוהבים לבשל או שאינם יודעים, ודבר זה מקשה עליהם את המעבר לטבעונות. רבים גם האנשים שעדיין לא יודעים שלהיות טבעוני לא אומר לאכול רק חסה ונבטים, ושלמעשה העולם הקולינרי הטבעוני הוא מהמם בצורה שלא ניתן להסביר למי שלא התנסה בכך.

אז הגיע הזמן לשינוי! באתר+בלוג ובעמוד הפייסבוק שלי תוכלו למצוא ולהתעדכן במתכונים קלים, להכיר מסעדות טבעוניות נהדרות או מקומות שמגישים מנות טבעוניות, תכירו בעלי עסק טבעונים מומלצים, תקבלו ממני טיפים, המלצות על מוצרים ומידע על הדרכים בהן ניתן לצמצם בקלות את סבל בעלי החיים בכל מיני נושאים כמו הגיינה, קוסמטיקה ועוד. הכל כמובן עם הרבה אהבה, הנאה ותמונות מגרות!

אני שמחה שהעזתי, שמחה שהעזתי לראות את בעלי החיים, שמחה שהעזתי לעבור לטבעונות, להפתח לטעמים אחרים ממה שהורגלתי, שמחה על כל הידע שצברתי והלמידה הלא נגמרת, שמחה על החברים החדשים שהכרתי וכמובן על האתר והעמוד החדש שלי.

אינכם חייבים להיות טבעונים כדי לעקוב או לעשות לייק, אינכם חייבים גם להסכים עם כל דבר שאכתוב, פשוט קחו את מה שמתאים לכם ותהנו ממה שיש לי להציע 🙂

אני מאמינה שאנו יכולים ליצור לנו את המציאות שלנו ולברוא לנו עולם אוהב יותר, חומל יותר כלפיי כל תושבי כדור הארץ, עולם של כבוד הדדי, שמחה והרבה בריאות והנאה, אז בואו נעיז ביחד!

כנסו לעמוד הפייסבוק:

http://bit.ly/naama_lazy_vegan

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *