סבל אינו ברירת מחדל

עריכה לשונית: סמדר ברגמן

נדמה לכם שפני השטח צריכים להישאר חלקים: גוף במצב אחיד, נפש יציבה, מצב רוח יציב. אך הדברים הם דינמיים, הכול משתנה, מלבד ההוויה הרוחנית הגרעינית שלכם. אין משמעות הדבר שבריאות או שמחה אינן ניתנות להשגה, אלא שהגדרת המושגים הללו, כפי שהיא כרגע, הינה תולדה של התניות ולא של ראיית המציאות כפי שהיא.
בריאות היא היכולת לשמור על יציבות פנימית בעולם לא יציב. היא מתאפשרת על ידי התחברות לגרעין הרוחני והנכחת הוויתכם הרוחנית בהווה. שמחה הינה תולדה של חיבור זה.
הגוף והנפש אכן יכולים להיות בריאים. אל תטעו לחשוב שחולי הוא ברירת מחדל, אלא שכרגע, במצב הנתון שבו נמצאת האנושות, הפך החולי לחלק מהשיעור שלכם על כדור הארץ. זוהי אמונה בלבד והיא ניתנת לשינוי. אינכם חייבים לסבול כדי להיות.
הצעד הראשון לשחרור אמונה זו הוא אימוץ ההגדרה הנכונה למושגי הבריאות והשמחה שלכם. הסכמה להיות עם מה שיש ולמידת החיבור להוויתכם הרוחנית, מהוות את הבסיס ליצירת מציאות המשוחררת מההתניה של "סבל הוא חובה להתפתחות”. חיבור לאני הרוחני המאפשר לשמור על יציבות פנימית, מהווה בריאות ברמת הנשמה. מצב זה מונע מטראומות ומהטבעות להיטמע בזהות הנשמה המתגלגלת.
הגרעין הרוחני שלכם אינו נפגם לעולם, אך החלק של הנשמה המתנסה נתון לחסדי אמונותיכם. בסופו של דבר, שחרור התניות ואמונות מעכבות מאפשר לשמור על יציבות פנימית וחיבור לגרעין הרוחני. וגם ההפך, חיבור לגרעין הרוחני מסייע בשחרור התניות ובהתמרת אמונות מעכבות לאמונות משחררות.
ביסוס תהליך זה ישנה את המציאות שאותה אתם חווים בכל הרבדים. המציאות הינה תגובה לאמונותיכם ולכן תלויה בהן ישירות. האמונה שסבל הוא הכרח המציאות, תנאי להתפתחות ושמשימתכם היא להשיג מצב קבוע של בריאות ושמחה כפי שהאנושות מגדירה אותן כרגע, מהווה גורם שמפריע להשגת מצב משוחרר באמת. סבל אינו מטרת קיומכם, עבודה קשה אינה תנאי להצלחה כלשהי. במהלך ההתפתחות האנושית הפכו התניות אלה למושרשות בתודעתכם, אך הגיעה העת להתירן.
היום יותר מתמיד, טמונה בכם היכולת להתיר קשרי אמונות ישנות, להתמירן בתודעה משוחררת ולהנכיח את הוויתכם הרוחנית, גם ברובדים הפיזי, הנפשי והנשמתי. אינכם לבד בתהליך זה. אתם מוקפים ישויות אוהבות, מדריכים ואהובים, השולחים אליכם אהבה ללא הפסקה. הם יודעים מי אתם ומה ביכולתכם להשיג. הם מכירים את האני הרוחני שלכם, כיוון שהם באים איתו במגע כל הזמן ויחד איתכם מהווים חלק מתודעה רוחנית שלמה וכוללת.

אמצו ידיכם אל לבכם, הרגישו את אותו גרעין רוחני יושב בתוככם, מפעם בקצב של התדר הנשמתי שלכם. בעזרת אימון תוכלו להרגישו בקלות ובמהירות. למדו את עצמכם לפעול ממקום זה של חיבור להוויה הרוחנית שלכם, למדו את עצמכם לחוש בה בכל עת. פעולה זו יש בכוחה לשנות את חייכם מקצה לקצה.

אהובים אתם תמיד, ברוכים אתם תמיד.

 

שלכם,
לותריאן וחברים.

* לותריאן הוא מדריך המלווה אותי, שחבר לישויות נוספות ויחד העבירו מסר זה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *