לזעוק את האמת שלי

"קוטרה של האלף כשניים או שלושה סנטימטרים, אך החלל הקוסמי כולו היה שם ולא בקנה מידה מוקטן. כל דבר (פני ראי, למשל) היה אינספור דברים, שכן ראיתיו בבירור מכל הנקודות ביקום". חורחה לואיס בוחרס, האלף.

מתישהו בנערותי התחלתי למדוט על פי סיפרו של הרב אריה קפלן שנקרא "מדיטציה יהודית". על פי המלצתו, השתמשתי באות 'א' למדיטציה. כבר אז הייתי טובה בזה, אך בלי לדעת ולא בלי קשיים. מחשבות הפריעו לי כל הזמן, דמיונות ותמונות שעלו בראשי ויצרו חיץ ביני ובין מושא המדיטציה שלי, ה 'א', אך אני לא ויתרתי. התשוקה העזה שלי להצליח להשיג חיבור רוחני כלשהו לגורם שהוא מעבר לסבל היומיומי שלי נתנה לי פוש וה 'א' שלי התחילהלהתפתח.
מאות חיוורת שהיתה ברגע אחד דו מימדתית וברגע אחר תלת מימדית, בגודל ענק שאני יצרתי (היה לי קל יותר לאחוז בתמונה כשהיא גדולה), ה 'א' שלי העמיקה את נפחה וצבעה והחלה לבעור באש. בהתחלה האש היתה כתומה, "שהרי ככה אמורה להיראות אש" אמר לי העצמי הפסיכולוגי שלי, אך לאט לאט ובלי שאנסה או אבין למה, האש הפכה שחורה. צבעה השחור לא היה מבהיל אלא להפך, לא מדובר בשחור שאנו מכירים מהעולם הפיזי, אלא בגוון שחור-כהה שכאילו מכיל בתוכו את כל היש, את כל הצבעים. היה לו עומק שאינני יכולה לתאר, לשחור הזה. אפשר לומר שזהו יותר העדר של צבע מאשר צבע, כמו ריק או חלל.
הפסקתי לקרוא בספר וחזרתי אליו רק אחרי המון זמן. גיליתי שהרב אריה קפלן כותב שבאיזשהו שלב אנו עשויים לראות אש שחורה. עובדה שמצד אחד הלחיצה אותי (כי כביכול "הצלחתי במשימה" ואולי אני שווה משהו) ומצד שני נתנה לי עוד יותר פוש לכיוון של מדיטציה.
זוהי אנקדוטה קצרה מתוך סיפור האהבה הארוך והבלתי נגמר שלי עם מדיטציה ועם תקשורת רוחית או תקשורת עם העצמי הפנימי שלנו או לא משנה איך תקראו לזה.
אני חווה כמה קצוות של התייחסות לנושא המדיטציה ויכולותנו הרוחניות. יש את המפחדים אך הסקרנים, יש את אלה שנמצאים כבר בפנים באופן מודע (כי כולנו כבר שם, חלקינו פשוט לא מודעים לכך) ויש את המזלזלים, הלועגים או העוקצניים.
קשה מאוד למלל חוויות רוחניות וקשה עוד יותר להסביר את החשיבות שלהן לחיים שלנו, לריפוי שלנו ולשמחה שלנו, למי שאינו פתוח באמת לשמוע. פעם זה היה מכעיס אותי, האנטי הזה, היום אני מבינה שאדם חווה את המציאות שלו בדיוק בהתאם לאמונותיו ולמצבו התודעתי. גם אני לא יכולתי ואינני יכולה להכיל מידע שהוא מחוץ ליכולת השגתי. אינני מנסה להתנשא חלילה באף צורה על מי שאיננו מבין, אלא להפך, אני רוצה להעביר את המסר שיש ביכולתינו להשיג, לתפוס ולהבין הכל אם נרצה בכך, אם נעשה את הצעדים הדרושים לכך ונאמין שאנו יכולים. למה שנרצה?
כי המפתח לאושר שלנו, לבריאות שלנו, להצלחה שלנו, לשמחה ולשלווה שלנו – טמון בתוכינו.
היכולת שלי והבחירה שלי לפנות אל תוכי היא מה שבסופו של דבר איפשרה לי להשיג ריפוי אמיתי, ריפוי שורשי, ריפוי כזה שיאפשר לי ליצור לעצמי את החיים שאני רוצה. זה היה תהליך, קיבלתי עזרה, קמתי ונפלתי וקמתי ונפלתי ונפלתי ונפלתי… וקמתי  🙂
בעזרת המדיטציה (ולפעמים דברים נוספים במקביל) ריפאתי או שיפרתי משמעותית חרדות קשות להחריד (משחק מילים  😉 ), דיכאון מזוויע, נטיות אובדניות, סיוטי לילה, כאבים פיזיים מפה עד הודעה חדשה (כאבי לסת, כאבים בעצב הפנים, מיגרנות, כאבי גב/אגן/אישייס כולל הקרנות, כאבי בטן חסרי מקור מוגדר, גושים בשדיים, צרבות, סחרחורות, בחילות ללא סיבה כביכול, בעיות במערכת עיכול, ירידות סוכר פתאומיות, כאבי שרירים במקומות שונים בגוף, כאבים נוראיים בגידים עד כדי אי היכולת לעמוד זקוף ועוד…) אפסיק לפרט עכשיו. נשמע לכם הזוי? זה באמת הזוי. אתם מאמינים לי? תארו לכם איך זה לחיות חיים של סבל בלתי פוסק, פיזי ונפשי ואז להצליח להשיג שיפור כל כך משמעותי. מה הייתם עושים במקומי אם הייתם מצליחים להשתחרר מדברים שכל כך הרבה אנשים סובלים מהם ולא מוצאים פיתרון? האם לא הייתם זועקים את האמת שלכם בכל הכוח? האם לא הייתם מנסים לספר? לפקוח לאחרים את העיניים?
אני מקבלת לפעמים בעיטות בפרצוף על הרצון העז שלי לדבר את האמת שלי, אבל אני לא יכולה ולא רוצה להפסיק. לא רק כי לספר זה חלק מהריפוי שלי, אלא שאני באמת באמת רוצה לאפשר לאחרים להעזר בסיפור שלי, אולי ללמוד ממנו, אולי לשאוב ממנו כוח ואולי לדעת יותר טוב מי הם דרך זה שאספר מי אני.
אתם הרבה יותר ממה שאתם חושבים, אתם לא חלשים, לא חסרי אונים, לא חסרי ידע ולא לבד אף פעם, אפילו לא לרגע. המציאות היא הרבה הרבה יותר ממה שאנו רואים בעיניים, למעשה, החוויות החושיות שלנו הן גרגר קטן לעומת מה שנמצא מעבר לגרגר המצומצם הזה, כל מה שאנחנו צריכים זה להסכים לראות.
אז זה מה שהייתי רוצה שתעשו עכשיו: תשאלו את עצמיכם האם יש חלק מסויים במילים שלי שמהדהד בכם. אם כן, קחו את אותו חלק ובדקו כיצד אתם יכולים להפוך אותו לשימושי בשבילכם. שאלו את עצמיכם "מה אני יכול לעשות כדי לשפר את איכות חיי?" "כדי להשיג את מה שאני רוצה?" "כדי ללמוד לאהוב יותר?" "כדי לרפא את עצמי?"

לשאול שאלות זה להטמין זרע. אתם לא תאמינו מה עשוי לצמוח מהזרע הזה, דברים שאפילו לא דמיינתם בחלומות הפרועים ביותר. הכל יכול לקרות אם תאפשרו, אתם אלוהים בכבודו ובעצמו ואני אחזור על זה מאה אלף פעמים עד שכל מי שרוצה להבין יבין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *